جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ق.ظ

خداحافظی از اعتیاد

اعتیاد بامن چه کرد ....



اعتیاد عزیز :

خداحافظی با تو به نظر سخت ترین کاری بود که انجام دادم ، تو زمان بسیار طولانی در اطرافم بودی و من تصور کرده بودم که هرکز از تو جدا نخواهم شد . زمانی را به یاد می آورم که برای اولین بار وارد زندگی من شدی . آن رمان گمان کردم که دردهای دوران جوانی ام را تسکین خواهی داد و رنج از بین خواهد رفت .اما اشتباه کردم . از نیازم به خودت برایم درد و رنج ، ساختی . کار تو در زندگی فقط گرفتن و گرفتن بود در حالی که هیچ چیز را به من ندادی . بازگشت به عقب و پس رفت تنها چیزی بود که بخشیدی . آری ، تو دلهره و پل های سوخته را به من دادی ، تو غم ، اندوه و جدایی با اطرفیان را به من تحمیل کردی . به من گفتی اگر کنترل زندگی ام را به دست تو دهم ، همه چیز خوب میشود .

اعتیاد تو یک دروعگو ؛ دزد و استاد بی رحم برای من بودی . زمانی که خواستم پیرامونم را نگاه کنم تو پایم را گرفتی و من را به عقب کشاندی ، وقتی خواستم برای بهتر شدن تغییر کنم در گوشم زمزمه کردی که بدون تو هرگز نمی توانم . تو از من آدمی ساختی که حاضر شدم به خودم بگویم هرگز نمی توانم دوباره شروع کنم . ا تو تبدیل به کابوسم شدی . تو از من آدمی ساختی که کارهایی را انجام دهم که هرگز در قبل قادر به انجامش نبودم . تو از من آدمی ساختی که از خودم متنفر باشم.


در گذشته سعی کردم از تو رها شوم اما هربار قوی تر از قبل بودی .تو دهن و جسم من را بیمار گردی با اینکه من هنوز تو را در کنار خود نگهداشتم . مردم فکر میکردند که من تو را دوست دارم و این دور از حقیقت بود . نفرتم از کارهایی بوجود آمد که تو با من انجام دادی . من ترسیدم که قطع کنم شاید در حقیقت من از زندگی بدون تو ترسیدم . روزها گذشت و من به حفره ایی که تو برایم میکندی ، نگاه میکردم ، نمی تواستم سعی کنم تا این قبر را پر کنم . اما بلاخره یک روز از آن حفره بیرون آمدم و شروع به پوشاندن آن قبر کردم . تو فکر کردی این یک خداحافظی و برگشت دوباره است اما تو اشتباه کردی .



با کمک عشق و حمایت خداوند ، همچنین خانواده و راهنمای عزیزم شروع به کشف این حفره و گودال کردم و به مبارزه با تو درآمدم . الان سال هاست از زمانی که با تو در آن حفره ، خداحافظی کردم می گذرد ، حتی با برخی از تغییراتم ، هنوز از تو نفرت دارم . نفرتم از کارهایی ست که باعث شد و با کسانی که دوستشان دارم ، بد کنم .
مرزهای قوی  در روابطم ، من را محکم تر از قبل کرده . حتی ارتباط قبلی من با اعتیاد از من یک شی قیمتی با ارزش ساخته . روابطم باز سازی شدند . من با روابطی که باعث پس رفتم شد خداحافظی کردم
و سلام خواهم کرد به کسانی که من را به بهترین نسخه خودم معرفی خواهند کرد .
                                                                                                                           
                                                                                                                                                            
                                                                                                                                   باتشکر ازاقای جمعدار بابت ترجمه ی این متن



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۳
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۹)

۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۷ محمدحسین جمع دار
سرکار خانم قمری،  بسیار تشکر میکنم که این متن رو در اینترنت منتشر کردین.  سپاسگزار هستم از زحمات شما،  موفق باشید. 
سلام وخدا قوت به شما عزیزان .بسیار عالی بود .منتظر مطالب بعدی هستم .
باسلام خدمت شما خانم قمری عزیزم 
خداقوت خوشحالم که وبلاگ والفجر را
راه اندازی کردی خدا قوت جانانه
پاسخ:
سپاسگزارم
۱۳ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۲ فریباسلطانی
باسلام وخداقوت 
سپاسگزارم از شما عزیزان مطلب بسیار جالب وعالی بود 
موفق وسربلند باشید
سلام بر دوستان خادمین دستا
خانم قمری عزیزم تبریک میگم به این خلاقیتها وزخمتهای کهدرزمینه رشدوشکوفایی جمعیت  وپویاشدن خودت میکشی کارت عالی 
برایت آرزوی موفقیت روزافزون درمسیر خدمت به همنوعان رادارم 
پاسخ:
سپاسگزارم راهنمای عزیزترازجانم 
با سلام و خدا قوت و تشکر از مطالب اموزشی وارزنده تان، من این شکوفایی دانشپذیرمو مدیون زحمات شماو راهنمای خوبم میباشم، از خداوند بزرگ سلامتی برای تمامی راهنمایان و خادمین را دارم، وبزرگترین لطف خداوند برای ما وجود گرانقدر شما میباشد ،انشاا.. با خدمت به همنوع جبران تلاشهای شمارا انجام بدیم.
 سلام آقای جمدار چقدرآرزوی این روزرابرات داشتم خیلی خیلی خوشحالم ازصمیمم قلبم به شما  و مادرزحمتکشت میگویم 
خداقوت کارتون عالی تشکر میکنم آرزوی موفقیت روزافزون درمسیر خدمت به همنوعان رادارم 
۱۳ تیر ۹۶ ، ۲۲:۲۲ ساره خدابخشی
سلام و خدا قوت به راهنمای عزیزم خانم قمری و تمام خادمین عزیز جمعیتمون،متن بسیار زیبا بود و حرف دل همه ما،امیدوارم که همه دانشپذیرای عزیزمون این متن زیبا رو بخونن مخصوصا دانشپذیرای مرحله اولی و یه تلنگر و امیدی بشه واسشون
سلام وعرض خداقوت دارم خدمت مسئول وبلاگ شعبه والفجر
سرکارخانم قمری عزیزم
خداقوت ودست مریزاد خدمت جناب آقای جم داربابت ترجمه این متن پرمحتواو آموزنده
منتظر مطالب بعدیتون هستیم
باآرزوی موفقییت برای جمعییت طلوع رهایی رستا 
۱۳ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۸ عباس عظیمی
با سلام و درود
چه بد رفیقی بود و چه دشمن نامردی
که عمرمان را تباه کرد و روزمان را سیاه
و الحمدلله که با عنایت و لطف خدا رها شدیم
تشکر از آقای جمدار بابت ترجمه روان  و سرکار خانم قمری بابت بارگذاری این مطلب زیبا
باسلام وخداقوت خدمت خانم قمری عزیز خیلی متن آموزدهای بود انشاالله همه با خواندن آن عملکرد هم داشته باشند
۱۴ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۹ محمد حسنى
با عرض سلام و خداقوت به خانم قمرى بابت وبلاگ ودر ضمن به اقاى جمع دار بابت تهیه وتر جمه این متن تاثیر گذار خداقوت میگم همیشه پایدار و سربلند باشید
با سلام وعرض خدا قوت مطالب چقدر عالی بود 
تبریک میگم خانم قمری عزیز


۱۴ تیر ۹۶ ، ۰۰:۴۰ فاطمه سلطانی
عرض سلام وخداقوت به شما خانم قمری عزیزم بابت همه زحماتی که برای رشد وپویایی جمعیت میکشید واز اقای جم دار هم کمال تشکر رو دارم بابت ترجمه این متن زیبا 
باعرض سلام وخداقوت به سرکارخانم قمری عزیز،وتشکرازآقای جمع داربابت ترجمه این متن زیبابرایتان آرزوی پایداری میکنم موفق باشید.
با سلام و خدا قوت خدمت سرکار خانم قمری عزیز
تشکر فراوان از جمع اوری مطالب زیبای شما .
۱۴ تیر ۹۶ ، ۲۱:۱۸ لیلا شریفی
سلام وخداقوت سرکار خانم قمری بسیار جالب وتاثیرگذار بود از آقای جمعدار هم کمال تشکر را دارم
با سلام 
خدا قوت سرکارخانم قمری عزیز
ممنون و سپاس از آقای جمدار 
سلام و خداقوت خدمت خانم قمری عزیزم. انشالله همیشه موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">