جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۱ ق.ظ

پارک سمیه به روایت تصویر

ورزشی از جنس رستا.جمعه مورخ 1396/04/16



مصاحبه با جناب آقای مهدی رحمانیان معاون محترم تربیت بدنی جمعیت طلوع رهایی رستا...


دراین روز اعضای شعبه ی والفجردرکنار دیگر اعضای جمعیت طلوع رهایی رستا به ورزش پرداختند .













وصبحانه ای دور همی ...











ودرآخراتحاد اعضای شعبه ی والفجر..



 مصاحبه بادانشپذیرمهدی یکی از اعضای شعبه ی والفجر:

ورزش ۸۰درصد برروح وروان تاثیر دارد. و۲۰درصد روی جسم . ورزش کردن یک حائل ومانع بزرگ بین شما وعودمجددمیباشد.من بهترین جایگزینی که بعد از سه ماه رهایی برای خلاء هایم پیدا کردم ورزش بود،ورزش دردرمان اعتیاد من موثر بود،هم از نظر روحی و هم روانی و جسمی با ورزش کردن ایمانم به خودم وخداوند بیشتر شد. اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردم،از نظر جسمی قوی تر شدم.
چون با مصرف موادبیماری اعتیاد خودم را فعال تر کردم واین بیماری منجر به رفتارهای اشتباهی مثل بی اعتمادی وبی ا عتباری
،دروغ وکلک و...شده بود.ولی بعد از رهایی باورزش کردن اعتماد به نفس از دست رفته و اعتبار خودم را پیدا کردم.این تجربه ی کوچک من در زمینه ی ورزش واعتیاد بود .اگر انسانها به این درک برسند که ورزش چه تاثیری از لحاظ اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و خانوادگی دارد سعی می کنند. ورزش را در برنامه ی روزانه ی خود جای دهند.



ایشان امروز دوسال وده ماه هست که رهامی باشند ویکی از راهنمایان جمعیت هستند.







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۷
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۸)

یکی از بهترین جایگزین ها برای اعتیاد ، ورزش است .
جای خوشحالی زیادی دارد که افراد در کنار خانواده یک روز تعطیل را کنار هم می گذرانند .
برای همه عزیزان  رهایی و پایداری را آرزومندم .

۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۲۳ فرزانه سلطانی
سلام وخداقوت به جمعیت طلوع رهایی رستا 
روز بسیار عالی بود .از خانم ممیوند عزیز وخانم موسوی عزیز بسیار سپاسگزاریم.
خانم قمری عزیز خداقوت

سلام خدا قوت درود برشما
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۶ محمدحسین جمع دار
ساختن مسیر های جدید پاداش ذهنی در مرحله دوم درمان با فعالیت های متنوع و گوناگون همچون ورزش یک روش قوی برای جایگزینی عادات قدیمی هست،  خدا قوت به همه اعضاء خانواده رستا 
باسلام،خداقوت خدمت اعضای پرانرژی گروه وسرکارخانم قمری عزیز،برای من که سعادت حضورنداشتم عکساهیتان بسیاردلگرم کننده است ممنونم
با عرض سلام خداقوت خدمت خانم قمری بشیار لذت بردم جمعه ممنون از همکاری شما و ممنون بابت زحماتی که برای وبلاگ نوپا والفجر میکشید
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۱:۲۳ حجت اله رجبی
با درود به همه عزیزان 
خدا قوت عرض میکنم خدمت خانم قمری و سپاس بابت اداره وبلاگ و زحماتی که برای شعبه والفجر میکشید و یک خداقوت ویژه خدمت پیشکسوت و هم کارگروهی با عشقم جناب آقای رحمانیان عزیز
امیدوارم در راهی که قدم بر میدارید موفق باشید
سلام وخداقوت خدمت مسئول وبلاگ شعبه والفجرخانم قمری عزیزم
ورزش هم برای رشد وپویایی خودمون وشعبه نیازمند به حمایت گروهی جامع وکامل تک تک اعضاءدارد
باتشکر از آقامهدی که دراین مصاحبه شرکت کردن واطلاعات خوبی رو ارائه دادن
با عرض سلام و خداقوت 
جمعیت طلوع رهایی رستا بر این باور است که برای رهایی از بند اعتیاد باید بر روی همه ی ابعاد زندگی تغیرر ایجاد کرد 
ورزش هفته ای یکبار با دوستان همدرد 
هم مطالبتون عالی بود سرکار خانم قمری و هم عکس های زیبایی که میگذارید
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۰ مصطفی رستمی
سلام ودرود وخداقوت به مسول وبلاگ سرکار خانم قمری
تشکر از اقای رحمانیان بابت تجربه تاثیر ورزش در اعتیاد
با عرض سلام وخدا قوت
واقعا ورزش نه‌ تنها برای جسم بلکه برای روح نیاز است 
خانم قمری عزیز خدا قوت
 
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۶ خانم کاهه
سلام وخدا قوت ب شما عزیزان جمعیت طلوع رهاییرستا .
هر چند من هنوز حضور پیدا نکردم که تو جمع شما عریزان باشم
ولی بادیدن این عکسها خیلی لذت بردم عالیه..
سلام خداقوت خدمت همه ی عزیزان 
بخصوص خانم قمری عزیزم 
بودن کنار شما خوبان فقط حس خوب رو به ادم میده 
ارزوی سلامتی برای همه ی شما مهربانان
باسلام و درود فراوان خدمت خانواده محترم طلوع رهایی 
ممنون صبح جمعه عالی در کنارتون را گذراندیم خدا قوت عرض میکنم به مسئول وبلاگ شعبه والفجر خانم قمری عزیز.
۱۷ تیر ۹۶ ، ۲۲:۳۷ فاطمه سلطانی
باعرض سلام وادب خدمت همه خادمین جمعیت  وخدا قوت به خانم قمری عزیز واقای رحمانیان 
۱۷ تیر ۹۶ ، ۲۲:۳۹ محمد حسنى
عرض سلام و خداقوت به خانم قمرى بابت وبلاگ شعبه ولفجر 
ویک خداقوت جانانه به پیشکسوت خودم جناب اقاى رحمانیان عزیز وممنون بابت زحمت هاى که در زمینه ورزش میکشند ,

۱۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۰ سعید قریب
با تقدیم احترام و خداقوت خدمت شما
با ورزش حصاری امن دور خود میکشیم
با سلام 
خدا قوت به تمامی عزیزان زحمتکش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">