جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ب.ظ

جشنی زیبا درسومین بهارزندگی بدون مواد مخدر

به نام خالق یگانه ومهربان

 درروز سه شنبه مورخ 1396/04/27جشن باشکوه سومین سالروز رهایی دانشپذیراحمدرضا به راهنمایی جناب آقای عنبرستانی درشعبه ی والفجر برگزارگردید.




اعضای شعبه ی والفجرنیزاین جشن زیبارابه دانشپذیراحمدرضا؛راهنمای ایشان آقای عنبرستانی وخانواده ی گرامیشان تبریک عرض می نمایند.



















































ودرادامه خلاصه ای از صحبت های دانشپذیراحمدرضا درسومین سال رهایی اش ...



ابتداتشکر می کنم از جناب آقای حبیبی بنیانگزارجمعیت طلوع رهایی رستاوبعد تشکر می کنم از راهنمای خوبم جناب آقای عنبرستانی وراهنمای همسرم سرکارخانم آزاد.از همسرم تشکرمی کنم که باآمدنش به جمعیت باعث شد که من هم به جمعیت ورودپیداکنم وهمیشه درکنارم بوده.
من وهمسرم جزءاولین نفراتی هستیم که به جمعیت ورودپیداکردیم .من شخصی بودم بامصرف خیلی زیادبه خاطرحرفه ام هرکس باهرموادمصرفی که پیشم می آمددست ردبه سینه اش نمیزدم وهرنوع موادی رامصرف کرده ام .
چیزی که ازگذشته ی خودم یادم هست باظاهری نامناسب واردگروه شدم ؛آقای عنبرستانی اولین باری که مرادیدگفت ابتداظاهرت رادرست کن وبه من یک حرف زدکه تورادرآینده به چشم یک خادم می بینم واین موضوع آن زمان برایم دورازذهن بود.
درابتدای ورودم هرچه راهنمابه من می گفت این کارراانجام بده گوش نمی کردم تغییرات برایم سخت بود.اماباحمایت همه ی  اعضای جمعیت توانستم به رهایی برسم .من درجمعیت یک راهنماندارم راهنمای من آن فردتازه واردهست تاپیشکسوت وبزرگتر هایی جمعیت واز هر کدام یک چیز یادگرفته ام .
ماافرادمصرف کننده لایق بهترین هاهستیم ؛یک روز بامصرف موادمخدرلایق بدترین هابودیم اماالان بانزدن موادلایق بهترین هاهستیم .
من برای اینکه به اینجابرسم خیلی سختی کشیدم امااز آنجاکه رهایی رادوست داشتم درکلاس های آموزشی اولین صندلی درردیف اول همیشه برای من بودو درمشارکت کردن نفراول بودم.این صندلی هامعجزه نمی کنندمن خواست داشتم وبه رهایی رسیدم واین رهایی رابادنیاعوض نمی کنم .به خاطررهایی کاراصلی خودم راکنارگذاشتم فقط به خاطراینکه محیط کارم پرازمصرف کننده بود.
اگررهایی رادوست دارید هرچه راهنمامی گوید گوش کنیدراهنماصلاح شمارامی خواهدراهنماکسی هست که کمرهمت رابرای رهایی ورساندن شمابه بهترین درجات بسته است  .ودرآخرتشکر می کنم از همه ی عزیزانی که دراین جشن شرکت کردند.همه ی شما عزیزان رادوست دارم وبرایتان بهترین هارامی خواهم.


دراین مراسم از زحمات آقای عباس عظیمی معاون پیشین شعبه ی والفجر بابت زحماتشان برای شعبه والفجر توسط آقای مصطفی عظیمی مسئول محترم شعب جمعیت قدردانی شدوآقای محمدحضرتی به عنوان معاون جدیدشعبه ی والفجرانتخاب گردید.





اعضای شعبه ی والفجر از جناب آقای عباس عظیمی بابت تمام زحماتی که برای پویایی این شعبه کشیده اند تشکر کرده وبرای ایشان از خداوندمتعال بهترین هاراخواستارند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۷
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۸)

۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۲ محمدحسین جمع دار
جشن بسیار خوبی بود برای احمد عزیز، طول عمر یکسان با رهایی رو از خداوند خواستارم. 
باعرض سلام وخداقوت خدمت آقای عباس عظیمی وسرکارخانم هاشمی ودیگرعضای زحمت کش طلوع رهایی رستابابت تمامی زحمات بی دریغ شماعزیزان تولدبسیار زیبا وپربارو پراز انرژی مثبت بود ممنون وسپاسگزارم. 
باسلام و خداقوت 
به خانواده اقای صالحی تبریک میگم 
امیدوارم شاهد مکررهرروز این جشن های زیبا باشیم.
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۳ همایون سرایی
سلام
تبریک عرض میکنم 
بسیار عالی برگزار شد و تاثیر گزار ترین پند این تولد باشکوه 
خاطره ای بود که سرکار خانم چشمه تعریف کردند ازاین رو به ایشان و 
احمد رضا صالحی عزیز و خانواده ایشان 
و بالاخص به راهنمای بزرگوار و پیشکسوت با اخلاق جمعیت 
جناب اقای احمد عنبرستانی
وکلیه اعضا و دوستان بزرگوار در شعبه والفجر 
تبریک مجدد عرض میکنم
برای احمد عزیز بهترین ها را آرزومندم
و امیدوارم در عرصه خدمت بیش از پیش کوشا باشد.


سلام خداقوت به این عزیزمیگم تبریک فراوان امیدوارم پایدارباشیددرکنارخانواده
با عرض سلام 
این تولد با شکوه را خدمت آقای صالحی ؛ خانم چشمه عزیز ؛ دختر خانم و اقا پسر گلشون و راهنمایان گرامیشان تبریک عرض میکنم
با آرزوی بهترینها برای این عزیزان 

با سلام وعرض تبریک به خانواده آقای صالحی این تولد زیبا وتبریک به خانواده بزرگ رستا انشاالله جمعیت رستا جهانی شود
با سلام 
این تولد مبارک باد بر آقای صالحی و خانواده محترمشان و راهنمایان خوبشان و اعضای خوب والفجر 
عرض سلام وتبریک این جشن تولد ابتدا به
دبیرکل ***جمعییت طلوع رهایی رستا***جناب آقای احسان حبیبی وراهنمای بااخلاق جمعییت جناب آقای عنبرستانی وراهنمای پرشور خانواده سرکارخانم آزاد
تبریک میگم
به دانشیارمحترم سرکارخانم چشمه وخانواده محترم آقای صالحی تبریک میکم
براشون بهترینها  روآرزومندم

سلام و عرض ادب و احترام 
بسیار روز زیبایی بود برای رهجوی عزیزم سر کار خانم چشمه آرزوی بهترین ها رو دارم و امیدوارم با پیشرفت مشهودی که میکنه در ادامه خادم بشه وبرای آقای صالحی آرزوی موفقیت و پایداری دارم امید که روزی در کنار رهجویشان برای تولد بایستند .
ایمان دارم جمعیت طلوع رهایی دنیاییست در دل دنیای دیگر زیباو پراز درسهای شیرین و لحظات مغلوب کننده .درود بر خادمین این جمعیت و دبیر کل طلوع رهایی رستا جناب آقای احسان حبیبی 

۲۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۵۷ جواد گرامی
منم این تولد را به احمد عزیز وخانواده ایشان تبریک عرض میکنم
وهمچنان به خدمت ادامه دهند 
انشا الله ۱۳سالگی
عرض سلام ودرود
من هم به نوبه ی خودم این تولد ارزشمند رو به اقای صالحی وخانم چشمه عزیز تبریک عرض میکنم 
سالیان سال روز های زیبا یی مثل این روز را برایتان ارزو میکنم
۲۹ تیر ۹۶ ، ۰۸:۵۸ عباس عظیمی
با سلام ودرود
تبریک به خانواده آقای صالحی و جناب آقای عنبرستانی و سرکار خانم ازاد 
تولد واقعا تاثیرگذاری بود و عزیزان واقعا احساسات خود را از دل بیان کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
امیدوارم شور این تولد زیبا عامل پایداری و حرکت روبه رشد مرحله سوم پایداری باشد.
در پایان تشکر از مسئول وبلاگ که بسیار کامل و جامع این تولد را پوشش دادند
درود به همه عزیزان
 بنده هم این جشن زیبا را احمدرضا عزیز و خانواده محترمشون تبریک عرض میکنم بی شک اخمدرضا کار بسیار سختی را تا کنون انجام داده است و امیدوارم همچنان با صلابت به راه پر فروغش ادامه بدهد
باسلام،تبریک خدمت آقای صالحی وخانم چشمه عزیزوهمچنین خدمت آقای عنبرستانی وخانم آزادوتبریک وتشکراز راهنمای اول خانم چشمه خانم ممیوندعزیزکه قطعازحمات فراوانی برای خانم چشمه کشیدند
۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۷:۱۲ محمد حسنى
سلام ودرود 
من هم این جشن بسیار قشنگ وشیرین رو به احمد عزیز وخانواده محترمشان تبریک میگم وهمّچنین به جناب اقاى عنبرستانى بزرگوار ,
با ارزوى بهترین ها براى شما عزیزان
باسلام به همه عزیزان
منم به نوبه خودم این جشن زیبارو به آقای صالحی وخانواده محترمشان
وبه راهنمای خوبشان تبریک عرض میکنم 
انشالله که سالیان سال تندرست باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">