جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۹ ق.ظ

مصاحبه

گپ وگفتی دوستانه بادانشپذیرمجیدیکی از اعضای رهاشده شعبه ی والفجر





۱-لطفا خودتان رامعرفی کنید.

من مجید هستم
۱۳ سال مصرف کننده انواع مواد مخدر و روان گردان بودم وامروزبه لطف خالق یگانه یک سال وپنج ماه ویک روز است که رهامی باشم.

۲-یک مقداراز گذشته ی خودبرای ماصحبت کنید.

درخانواده ایی کم جمعیت ومتوسط بدنیاآمدم ؛دوران کودکی شادوآرامی داشتم وتادوران دبیرستان شاگرددرسخوانی بودم ولی دردوران دبیرستان باناآگاهی تمام جذب گروه همسالانی شدم که نه تنهاسابقه اخلاقی خوبی نداشتندبلکه سیگارهم می کشیدند وبرای اولین باردرسال دوم دبیرستان حشیش مصرف کردم وسال بعدهم اولین مصرف تریاک خودم راانجام دادم .سالهابعددردوران خدمت هم این روندادامه پیداکردوسالهاباانواع موادمخدرسنتی وصنعتی بدنم راآلوده کردم.

۳-چطورباجمعیت طلوع رهایی رستا آشناشدید؟
مدتی بودکه واقعا خسته شده بودم ؛از خودم بدم می آمداز دیدن خودم درآینه متنفرشده بودم ویک روز بعداز یک مشاجره لفظی باخانواده از خانه خارج شده وتوی راه ازخدای مهربان خواستم که راهی جلوی پایم بگذاردتابتوانم از شراعتیادراحت شوم.درهمین افکاربودم که به محل مصرف خودم رسیدم وبطوراتفاقی بافردغریبه ایی هم مصرف شدم وایشان برایم توضیح دادکه یک جایی دراین نزدیکی هست که فردمصرف کننده به همراه خانواده اش برای درمان اعتیادبه آنجامی روندوگفت که خودش هم بایدباهمسرش به آنجابرود.ازاوخواهش کردم که مراهم همراه خودببردواونیزپذیرفت .دقیقادرروزی باهم به شعبه ی ابوذرآمدیم که آقای تهوری آموزشگربودندومراباصحبتهایشان شیفته خودکردندوازایشان خواستم تاراهنمایی مرابپذیرندوایشان قبول کردند.نکته جالب درموردشخصی که من رابه جمعیت آورداینست که من ایشان رادیگرهرگزندیدم.

۴-حضوردانشیاردرکنارتان چه تاثیری داشت؟

ثاثیربسزایی داشت .دانشیارهمین که ازخصوصیات یک فردمصرف کننده مطلع میشودودیگرآن نگاه متعصب ومجرمانه رابه فردنداردمی تواندتاثیرزیادی دررونددرمان فردداشته باشد.

۵-حال وهوای این روزهایتان بعداز رهایی چگونه است؟

حال وهوای این روز های من بی نظیراست .هم از نظراقتصادی بایک چرخش ۱۸۰درجه ای مواجه شدم وهم ازنظرروحی وجسمی .درحال مطالعه درزمینه انسان ودستیابی به موفقیت های بیشترهستم .

۶-چه چیزهایی از جمعیت یادگرفتید؟

از جمعیت درس های زیادی آموختم .هم ازنظردانستنی های اعتیادی وهم از نظرروابط بین فردی چگونگی مواجهه باوسوسه ؛موانعی که بین من ورهایی وجوددارندومهمتراز همه اینکه بادرس گرفتن از تجربه های دیگران یادگرفتم که چه کارهایی رانبایدانجام دهم .خداوند راه نجات را توسط جمعیت به من نشان داد در زمانیکه اولا از شرایطم به هیچ عنوان راضی نبودم و دوما" اینکه خواستم راهم را در جهت صحیح تغییر بدم .

۷-پیامتان برای کسانی که این مطالب رامی خوانندچیست؟
دریک جمله می گویم که خداوندسرنوشت هیچ فردی راتغییرنمی دهدمگرآنکه خودشان همت کنندودرصددتغییرسرشت خودحرکت نمایند.

سپاسگزارم از لطف شما...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۶
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۵)

با سلام و درود
آفرین به آقا مجید با این همت و کوششی که از خود نشان دادی
قطعا خداوند برای کسانی که در صدد تغییر دادن خود برمی آیند راه هدایت را نشان خواهد داد. این سنت الهی است تا ما چه بخواهیم
سلام وخداقوت..
احسنت.به این دانشپذیر..
درود بر آقا مجید
برای همه همدردانم پایداری را آرزومندم
باسلام ودرود‌
آقا مجید موفق وپایدار باشید همینطور خانم قمری عزیزم شما هم خسته نباشی سپاس از همه ی زحمتهایی که میکشید
پاسخ:
سپاس
با سلام
خداقوت به شما بابت زحمات
درود به مجید عزیز 
پاسخ:
سپاس
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۲۴ همایون سرایی
سلام 
اقای مجید کریمی از صمیم قلب به شما و خانواده محترمتون تبریک
عرض میکنم 
وصادقانه اینکه خود من در این مدتی که با جمعیت طلوع رهایی 
اشنا شدم از شخص شما چیزهای زیادی یاد گرفتم
امیدوارم همواره در مسیر رهایی پایدار باشیدو در مسیر خدمت استوار

از سرکار خانم قمری به سهم خودم کمال تشکر رادارم
پاسخ:
سپاسگزارم
باسلام بسیارایده خوبی است چون بادانستن تجربه افراددرگروه می توانی درسهای زیادی بدست آوریم،ازخانم قمری بابت بارگذاری این مطلب بسیارسپاسگذارم
پاسخ:
ممنونم
با عرض سلام وخدا قوت
درود  به آقا مجید ماشاالله به این همه همت تلاش شما  
انشاالله تمام مصرف کننده راهشان را پیدا کنند 
وبا همت و تلاش وحرکت در مسیر رهایی موفق و پیروز باشند
خدا قوت خدمت خانم قمری عزیز
 
پاسخ:
سپاس
با سلام وخدا قوت خدمت آقای کریمی وتبریک به این خواست قوی وتبریک به مادرشان انشاالله پایدار باشید وخسته نباشی خدمت خانم قمری عزیز
پاسخ:
سپاس
با عرض سلام وخداقوت
به مجید عزیزم هم تبریک میگم بابت این رهایى واین همت والا با ارزوى سلامتى وپایدارى براى ایشان 
به سر کار خانم قمرى عزیزم هم بابت این ایده نو تبریک میگم
پاسخ:
سپاس همسر مهربانم 
سلام و خدا قوت
بسیار جالب و آموزنده بود استفاده کردم و برایتان آرزوی پایداری و سلامتی دارم
سلام وخداقوت
اقامجید برای من که از نزدیک بابیشتر این مشکلات شما روبه رو بودم بسیار این رهایی باارزش است
برایتان سالیان سال پایداری وبرای مادر دلسوز ومهربانتان تندرستی ارزو میکنم

خانم قمری عزیزم خداقوت بسیار عالی بود
باعرض سلام وخداقوت، به پشتکار وتلاش آقامجیدافتخارمیکنیم وآرزوی موفقیت برای همه عزیزان را دارم وازسرکار خانم قمری عزیزبابت زحماتی که میکشندتشکرمیکنم.
۰۷ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۲ ب.بایرمی دریانی
باسلام و ارزوی پایداری و موفقیت برای اقای مجید.  
با سلام و خدا قوت 
امیدوارم که همیشه سلامت و پایدار باشید 
خانم قمری عزیزخدا قوت خدمت شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">