جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ب.ظ

تولدی دوباره

به نام خالق یگانه ومهربان

در روز سه شنبه مورخ 1396/06/21جشن باشکوهی به مناسبت دومین سال رهایی دانشپذیر سعیددرشعبه ی والفجر برگزارگردید.



تصویری زیبااز یک خانواده بعداز رهایی از بندشیطان بزرگی چون اعتیاد





ودرادامه خلاصه ای از صحبت های دانشپذیرسعیددردومین سال رهایشان


باعث این رهایی من تمام اعضای جمعیت طلوع رهایی هستند.انرژی برای این کارراازتمام شماوهمچنین ازآقای حبیبی وراهنمای عزیزم آقای عنبرستانی گرفتم واین رابه جدمی گویم .مصرف من برمیگرددبه سال ۱۳۶۰.نه گفتن رابلدنبودم خیلی متاسفم برای خودم که باموادمخدرآشناشدم .
درخانواده ی ماچنین چیزی وجودنداشت ومن به واسطه ی دوستان دوران سربازیم که خودم انتخابشان کردم باموادمخدرآشناشدم.
هیچ اطلاعاتی درموردموادنداشتم وبااولین مصرف بدبختانه از موادخوشم آمدو۳۳سال آن راباخودم داشتم.درسال بیست وپنجم مصرفم به مصرف چهار پنج نوع موادرسیده بودم .زمانی ازمصرف تریاک خسته شدم وبرای ترک آن ازچاله درآمده وبه چاه افتادم وباکراک وشیشه آشناشدم.مصرف موادروی تمام رفتارهاوکارهای من اثرمی گذاشت .رهایی خودم رامدیون همسرم هستم ایشان مراباکلاس هاآشناکرد اوایل به اجبارهمسرم می آمدم .
از آقای حبیبی تشکرمی کنم ازآقای عنبرستانی تشکرمیکنم ازایشان انرژی میگیرم واز خانم ممیوندتشکرمی کنم به خاطرآرامشی که درخانواده ی ماآوردند.هیچ وقت فکرش رانمی کردم که بتوانم ۲سال موادمصرف نکنم وباخودم میگفتم که مجبورم تاآخرعمرموادمصرف کنم .درابتداراهنمابه من گفت بایدتیپربکنم راهکارهایی که از گروه درمانی گرفتم مرانجات داد.کسانی رامیدیدم که دوسال وسه سال رهایی رااعلام میکنندوباخودم میگفتم مگرمیشودولی خواستن توانستن است .
زیادکمپ رفته بودم ولی بازمصرف کردم .بعدازیک مدت به راهنمایم ایمان آوردم وباراهکارهای ایشان از حال بدی که تاآن زمان داشتم نجات پیداکردم وفهمیدم که اگربه حرف راهنماگوش دهم ازآن حال خراب رهامیشوم .اکثرافرادمصرف کننده به خاطرخماری مصرف نکردن موادنمی توانندآنراکناربگذارنداماباتیپراین مشکل به راحتی حل میشودومن یازده ماه به طورمرتب تیپرکردم وهیچ وقت خودم رادرمعرض امتحان قرارنمی دهم .۳۳سال موادزدم وحالامی خواهم که ۳۳سال موادنزنم .خیلی ممنونم از همه ی عزیزان به خاطرحضورسبزشان وبرای همه ی شمابهترین هاراآرزومندم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۱)

با سلام و تبریک خدمت خانواده خانم سلطانی 
از صمیم قلبم برایتان ارزوی پایداری میکنم و به راهنماهای محترمشان هم تبریک و خدا قوت عرض میکنم .
باسلام و عرض ادب و احترام..
خدمت همه شما عزیزان و تشکر از بانیان محترم این جشن زیبا .
و تبریک به اقای سلطانی و خانم سلطانی عزیزم و تبریک ویژه به خانم فرزانه سلطانی.ممنون از بابت عکسهای بسیار زیبا دستتون دردنکنه .
امیدوارم پایدار و سلامت باشند.


باعرض سلام وتبریک به خانواده بزرگ رستا،تبریک عرض میکنم این تولدزیبا رادر ابتدا به جناب آقای حبیبی همچنین آقای سلطانی وخانم سلطانی عزیز و راهنمای خانواده خانم ممیوند وآقای عنبرستانی، وبرایتان ازخداوند متعال پایداری وعاقبت بخیری آرزو میکنم.
با سلام و درود
بسیار عالی و خوب و بسیار منظم برگزار  شد 
تشکر از اعضا و خادمین شعبه والفجر و خداقوت به سرکار خانم هاشمی بابت زحمات فراوان ایشان 
با تقدیم احترام
جشنی عالی به میزبانی شعبه والفجر برگزار شد
درود بر خادمین محترم
با سلام 

این جشن زیبا مبارک باد بر خانواده محترم سلطانی و راهنماهای خوبشان ٬ با آرزوی روزهای بهتر برای این عزیزان 
باسلام وتبریک خدمت خانواده سلطانی جشنی عالی بود انشاالله خانواده رستا جهانی شود
سلام و درود بر جمعیت طلوع رهایی رستا
تبریک عرض میکنم خدمت جناب آقای سعید سلطانی و همسر گرامیشان و خانواده سلطانی ..وهمچنین ب راهنما های عزیزشون . و جناب اقای احسان حبیبی. جشن زیبا و شادی بود ..وبرای اقای سعید سلطانی . ارزوی موفقیت و پایداری دارم.
باسلام وعرض تبریک خدمت خانم سلطانی عزیز ازصمیم قلب برای شما آرزوی پایداری میکنم
سلام وعرض ادب 
جناب اقاى سلطانى عزیز این تولد زیبا رو به شما وخانواده محترمتان تبریک میگم امیدوارم توى مسیر درمان همیشه ثابت قدم باشید 
در ضمن به اقاى عنبرستانى وخانم ممیوند عزیز هم تبریک و خدا قوت میگم
سلام و خداقوت به سرکار خانم قمری از زحمات شما کمال تشکر را دارم و این تولد زیبا را به سرکار خانم سلطانی و آقای سلطانی تبریک میگویم و برایشان پایداری را آرزومندم
پاسخ:
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">