جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳ ب.ظ

حرکت درمسیرعشق


سلام دوستان حمیدهستم یک دانشپذیرراهنماجناب آقای ایمان غفوری رهایی وقطع نیکوتین چهارسال باعشق


بخشی از صحبت های دانشپذیرحمیدیکی از راهنمایان شعبه ی والفجر درروز چهارمین سالگردرهایی اش

من درزمان اعتیاداز نظرمادی همه چیزداشتم شغل پول خانواده رفیق ولی هیچوقت نتوانستم از این نعمتهایی که خداوندبه من داده بوداستفاده ودرکناراین نعمت هااززندگی لذت ببرم زیرا اعتیاد مانند سنگی راه مراسدکرده بودومانندمانعی بزرگ نمی گذاشت از این نعمت ها لذت واقعه ای را ببرم.

من طی ده سال اعتیادبه چندنوع مواداعتیادآوروتلاش برای رهایی به این نتیجه رسیدم که به تنهای وباتکیه برذهن بیمار خودم نمیتوانم ازبند اهرمین اعتیاد رهایی پیداکنم وبا وروردبه گروه درمانی  توانستم ازهمه نوع دود ووابستگی رهایی شوم ورسم زندگی سالم را دراین تشکل مردمی آموزش ببینم.
این روزهاحال وهوای زیباوقشنگی دارم چون به ۸۰درصدازهدفهای که روزاول رهایی برای خودم گذاشته بودم به لطف خداوند وراهنمای عزیزم وجمعیت طلوع رهایی رستا رسیدم وپدرشدنم درکنار رهایی واقعها انرژی به من داده است که درپوست خودم نمیگنجم .خداروشکر

دوست وهمدرد عزیزم ما انسان هستیم وجایگاه انسانی بزرگی داریم پس نمیتوانیم نسبت به خودمان بی اهمیت باشیم امروز رهانشویم فرداباید رهاشویم یادمان باشد ما به این جهان قدم گذاشته ایم که قیمتی زندگی گنیم نه به هرقیمتی .ودرآخربرای همه ی همدردانم رهایی وپایداریراآرزومندم.

مانیزاین روززیبارابه دانشپذیرحمیدوراهنمای گرامیشان تبریک عرض میکنیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۴
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۴)

۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۸ سعید قریب
با عرض ادب و احترام
درود بر حمید عزیز و همسر محترمشان که در راه خدمت به انسانهای دردمند حرکت میکنند.
با سلام 

مبارک باد چهار سال رهایی زیبا بر جناب آقای عباسی و راهنمای خوبشان جناب آقای غفوری و همسر مهربانشان سرکارخانم رامک مادر آینده و راهنمای مهربانشان سرکار خانم رشیدی ، انسانهای شکرگذار به نعمتهای خدا زود پی میبرند 
دورود فراوان برجمعیت طلوع رهایی رستا 
جناب اقای عباسی وسرکارخاتم رامک عزیز 
پنجمین سالروز بهاررهایی برشما و راهنمای محترمتان آقای غفوری عزیز مبارک باد خوشحالم وخداروشکر که امسال شیرینی این تولدبرای شما دوچندان است باوجود گل زیبای که خداوند دروجودت نهاد وشماراازسعادت پدرومادر شدن بهرمندساخت 
آرزو ی موفقیت روزافزون وصحت وسلامتی رابرای  شما و نی نی کوچولو دارم 
انش
۲۵ مهر ۹۶ ، ۰۰:۰۶ محمد حسنى
سلام وعرض ادب 
جناب اقاى عباسى و سر کار خانم رامک این تولد زیبا رو به شماتبریک عرض میکنم واز خداوند متعال سلامتى و پایدارى, وارزوى بهترین ها رو براتون ارزومندم 
در ضمن به راهنماى عزیزم جناب اقاى غفورى عزیز وسر کار خانم رشیدى بزرگوار این تولد فرخنده رو تبریک عرض میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">