جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۵ ب.ظ

شعبه ای ازجنس اتحادوعشق

اولین سالگردتاسیس شعبه ی والفجر برتمام اعضای جمعیت طلوع رهایی رستا مبارک باد.



به گندم زارکه نگاه میکنم تجلی می شودبرایم یکرنگی
به گندم زارکه نگاه میکنم تجلی میشودبرایم اتحاد
یکدلی وشورعشق هم برمن است معنای دگر
هرچه بیشترمی نگرم جلوه ی نور ازلی میبینم
عشق برایم معنامی شود 

عشق اتحادویکرنگی اعضای یک شعبه 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۹)

سلام اینجا فوق العاده ست من دوباره روحم که چند سال بود خوابیده بود بیدار شده من تازگی تو زندگی دارم پیدا میکنم از اقای حبیبی وبقیه دوستان و راهنمای عزیزم خانم قمری تشکر زیاد میکنم
با سلام و خداقوت خدمت تمامی خادمین شعبه والفجر 
پیشاپیش این روز زیبا رو به جناب آقای غفوری عزیز و مسئول و معاون شعبه تبریک میگویم
۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۴:۵۶ فرزانه سلطانی
باسلام و دورد به جمعیت طلوع رهایی رستا
اولین سالروز تاسیس شعبه والفجر را به دبیردکل جمعیت جناب آقای حبیبی ومسئولین شعبه والفجر وتمامی اعضا تبریک عرض می نماییم .
با سلام و تبریک بمناسبت اولین سالگرد شعبه والفجر،خوشحالم شکوفایی وپویاییاین شعبه رو میبینم ، و حضور دبیرکل حمعیت و سرکار خانم رشیدی به ما قوت قلب داد شب گذشته،بهترینها رو برایتان اررومندم
با سلام 

اولین سالروز شعبه والفجر فرخنده باد بر جناب آقای حبیبی و جناب آقای غفوری و سرکار خانم هاشمی و جناب آقای حضرتی و کلیه خادمین و اعضای شعبه والفجر  به امید بازگشایی شعبه سوم 
سلام ودرود 
بنده نیز سالگرد افتتاح شعبه والفجر را به همه اعضا شعبه بویژه خادمین وراهنمایان عزیز تبریک عرض میکنم 
ویک خدا قوت جانانه به مسىول شعبه سر کار خانم هاشمى ومعاونت ایشان جناب اقاى حضرتى وارزوى موفقیت هاى روز افزون .
با درود
تبریک میگم و امیدوارم جمعیت همواره شکوفا و پیروز باشه.
با درود
نخستین سالگرد تاسیس شعبه والفجر را صمیمانه تبریک عرض می نمایم. با ارزوی موفقیت های بیشتر
با عرض سلام‌ و خدا قوت 
اولین سالروز شعبه والفجر را جناب اقای حبیبی 
ومسولین ویکایک عزیزان تبریک عرض میکنم 
به امید جهانی شدن طلوع رهایی رستا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">