جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ق.ظ

سه سال رهایی از بنداعتیاد

به نام خالق بی همتا
درروز یکشنبه مورخ 1396/08/14جشن باشکوهی به مناسبت سومین سال رهایی دانشپذیرمهدی درشعبه ی والفجر برگزارگردید.


اعضای جمعیت طلوع رهایی رستااین جشن باشکوه رابه معاونت محترم تربیت بدنی آقای مهدی رحمانیان تبریک عرض میکنند واز ایشان به خاطرزحماتشان برای پویایی هرچه بیشترورزش جمعیت کمال تشکررادارند.

تصاویری زیباازاین جشن باشکوه





صحبت های دبیرکل محترم جمعیت جناب آقای احسان حبیبی


اهدای تندیس رستا به دانشپذیرمهدی توسط دبیرکل محترم جمعیت



قدردانی آقای رحمانیان از سرکارخانم ممیوندراهنمای خانواده



ودرادامه خلاصه ای از صحبت های آقای رحمانیان دراین روز...


خداراشکرمیکنم که برای سومین باراین جایگاه راتجربه میکنم.خداراشکرمیکنم که امروز زندگی خوبی دارم وبه واسطه ی مصرف موادزیرخروارهاخاک قرارندارم ویادرتیمارستان به سرنمی برم .
از جناب آقای حبیبی دبیرکل محترم جمعیت تشکرمیکنم ٬ازراهنمای خوبم آقای غفوری تشکرمیکنم واز راهنمای همسرم سرکارخانم ممیوندبه خاطرتمام زحماتشان تشکرمیکنم.
 ۳۲سال مصرف کننده انواع موادمخدرازجمله الکل ٬شیره٬ تریاک ٬کراک ٬قرص٬ شربت٬ هرویین وشیشه بودم .مرحله ی اول درمانم ۱۱ماه و۱۷روز به طول انجامیدوالان هم ۳سال و ۱ماه و۲۷روز است که آزادورهاهستم.من از شروع به کارجمعیت طلوع رهایی رستا سومین رهاشده ی این گروه درمانی هستم .زندگیم رامیتوانم به سه بخش زمان مصرف مواد٬مرحله ی اول درمان ومرحله ی دوم درمانم تقسیم کنم .
درواقع میتوان گفت سن اعتیادمن ۴۸سال است. از بچگی واززمانی که یادم می آید این بیماری راداشتم من یک بچه ی پیش فعال بودم درواقع می توان یکی ازریشه های گرایشم رابه اعتیادپیش فعالی درکودکی دانست .۱۳ساله بودم که برای اولین باربه واسطه ی اینکه پدرم مشروب مصرف میکردشروع به مصرف مشروبات الکلی کردم٬ دوسال بعدباحشیش آشناشدم واین روندتاسربازی وبعدازآن ادامه داشت وکم کم باموادهای دیگرازجمله کراک آشناشدم .
فردی باهوش بودم وبه خاطرداشتن هوش اقتصادی زیاددر۲۲سالگی توانسته بودم صاحب دومغازه دربازارتهران شوم اماتمام آنهارابه واسطه ی مصرف ازدست دادم.درسال ۱۳۷۵به خاطرانگیزه های بیرونی که داشتم (ازدست رفتن زندگی ٬شغل و...)اقدام به ترک کردم وتاپنج سال موادمصرف نکردم اما به خاطرعدم ریشه یابی وشناخت بیماریم وهمچنین نداشتن انگیزه ای درونی دوباره به مصرف موادمخدرروی آوردم.
بیماری اعتیادیک بیماری مزمن وپیچیده است وبایدریشه یابی شود .بعضی وقت هادانشپذیران عجله دارندومدام سوال میکنندکه کی زمان تیپرتمام میشود٬دراینجابایدبه آنهاگفت که به جای این کاربه شناخت بیماری خودپرداخته وآن راریشه یابی کنید .زمانی که خواست درونی درمن شکل گرفت تلاش کردم که به حرف های راهنمای خودم گوش کنم واگرمن با۳۲سال تخریب توانستم که رهاشوم حتما همه میتوانند که به این مهم برسند.
الان زندگی خوبی دارم وازآن لذت میبرم.جمعیت راواقعادوست دارم وبه آن عشق میورزم چون هرچه دارم از این گروه درمانی دارم .وقتی فرد نشان مقدس راهنمایی رادریافت میکندباید قدرارزش این نشان رابداندوسعی نکندباواردشدن درحاشیه به راحتی از این نشان گذشته وقدرنعمت خدمت به هم نوع که خداوندنسیبش کرده است رابداند.
تازمانی که راهنمانشده بودم جایگاه واقعی راهنمایی رادرک نکرده بودم٬ راهنمابادردمن دردمیگشدوباخوشحالی من خوشحال میشود.قدرراهنمای خودرابدانیم وبه حرف هایش گوش دهیم. دراین دنیاسعی کنیدانسانیت رایادبگیریددرآن دنیاازشمانمی پرسندکه چقدرمال وثروت جمع کردی٬ می پرسنددست چندنفرراگرفته ای.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۶
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۶)

با عرض سلا م خسته نباشی خدمت شما خانم قمری عزیز بابت تمام تلاش تون وتبریک مجدد خدمت اقای رحمانیان وجناب اقای غفوری عزیز  جشن بسیار عالی وپر انرژی بود ای کاش که خانم حسنپور هم در این شادی وصف ناپذیر حضور داشتن ولی خوشحالم که اقای رحمانیان استوار وپا بر جا به حرکت خود اداهه داده برای ایشان وراهنمای خوبشان ارزوی موفقیت دارم
۱۶ آبان ۹۶ ، ۱۰:۴۱ همایون سرایی
باسلام 
عرض ادب واحترام 
خدمت جناب آقای غفوری راهنمای ارزشمندو عاشق 
و سرکار خانم ممیوند راهنمای محترم خانواده
ورود به چهارمین سالروز رهایی 
جناب آقای مهدی رحمانیان 
معاونت محترم مسئول ورزش جمعیت طلوع رهایی رستا
بر شما و ایشان مبارک باد
این تولداز تولدهای   ارزشمندی
بود که تجربیات و گفته های آقای رحمانیان 
بسیار تاثیر گذار و سودمند بود و برای ایشان رهایی برابر
با طول عمر ارزومندم

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما
سلام ودرود بر شما خادم پر تلاش 
تبریک ویژه خدمت اقای غفوری عزیز واقای رحمانیان
بمناسبت این تولد ارزشمند 
باوجود این راهنما ی خوب ورهجوی نمونه این تولد درس بزرگی برای همه ی مصرف کننده ها بود
با ارزوی بهترینها براش شما خادم مهربون دلسوز جمعیت دارم
سلام و درود به همه زحمت کشان این راه مخصوصا عزیزان و زحمت کشان خستگی ناپذیر جمعیت طلوع رهایی رستا.این جور جشن ها باعث می شود که من که تازه وارد مسیرشدم احساس خوشایندی داشته باشم و خود را درآن جایگاه ببینم وبه مسیرم باجدیت تمام ادامه دهم به امید روزی که من هم بتوانم طعم شیرین آزادی را بچشم و اگر خداوند لیاقت داد بتوانم دست کسانی که راه گم کرده اند رابگیرم و به سرمنزل مقصود که همانا رهایی و طعم شیرین زندگی پاک است برسانم.ان شاالله زنده باشم و بازهم شاهد رهایی عزیزان دیگر باشم.آقای رحمانیان موفق و پیروز باشید.ودرآخر ازراهنمای عزیزم جناب آقای عباس عظیمی تشکر میکنم که در همه سختی هایم مثل پدری دلسوز درکنارم بود.و من الله توفیق
مهدی عزیز تولدت مبارک
با سلام 

جناب آقای رحمانیان و جناب آقای غفوری و سرکارخانم حسنپور و سرکارخانم ممیوند این روز زیبا بر شما عزیزان مبارک باد ، الهی هر چه بهترینه نصیب قلبهای مهربانتان باد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">