جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

ماده ی مخدرماشروم

ماشروم یک ماده ی مخدر صنعتی است...



این گیاه مجیک ماشروم است که می تواند به نوبه خود یکی از سمی ترین قارچ های دنیا باشد که نوعی ماده مخدر نیز به حساب می آید.

ماشروم یا قارچ سمی شاید قدیمی‌ترین گیاه طبیعی باشد که بدون دخالت انسان‌ها و در طبیعت به شکل اتوماتیک رشد می‌کرده و یافت می‌شود. با وجود اینکه این گیاه قدیمی‌ترین ماده طبیعی بوده است که در طبیعت رشد می‌کرده، به‌دلیل اثراتی که بر ذهن و روان افراد می‌گذاشته، در قرون جدید به‌عنوان یک ماده مخدر سمی و با نام تجاری مجیک ماشروم نامگذاری شده است.

اخیرا ماده مخدرماشروم  در میان نسل جوان در حال مصرف میباشد که به نظر می رسد از میزان آسیب هایی که به دستگاه عصبی و سلول های خاکستری مغز می رساند آگاهی و اطلاع رسانی کافی صورت نگرفته است.



ماشاروم ماده ای مخدر از گروه مخدرهای صنعتی و واحد اندازه گیری آن برگ است. این ماده مخدر شبیه به کاغذ بوده، رنگ و بویی ندارد و عوارض استفاده ازآن بسیار قابل ملاحظه و خطرناک  است. به طوری که قدرت توهم زائی آن می تواند تاچندین برابر سایر مخدرهای صنعتی باشد. حدودا 30دقیقه پس از شروع مصرف، علائم توهم زای آن شروع شده و حدود 4 تا 6 ساعت این اثرات باقی می ماند. نکته جالب توجه اینجاست که اثرات توهم زایی قارچ می تواند به صورت لذت بخش یا عذاب آور باشد که این حالات به خلق غالب فرد و عوامل محیطی و بیرونی بستگی دارد. هم چنین این ماده با تحریک اعصاب سمپاتیک موجب افزایش ضربان قلب وفشار خون گشته و گشادی مردمک های چشم را به همراه دارد. از دیگر اثرات آن می توان به سیخ شدن موهای بدن،افزایش دمای بدن و حالت گرگرفتگی و یا تشنج نیز اشاره کرد. چه خوب است دانستن علائم مصرف این ماده مخدر مد نظر خانواده های محترم قرار گیرد.

این ماده پس از ورود به بدن به سیلوسین جذب شده و مصرف آن بروز شادی و سرخوشی موقت را در مصرف کننده دارد؛ به طوری که با تقلید از عملکرد سروتونین درمغز، موجب تغییر در آگاهی مصرف کننده می گردد؛ به عنوان مثال مصرف کننده بدون اختیار می خندد و پس از اتمام اثر این ماده مخدر بر بدن، فعالیت های مغزی به همان شکل باقی مانده و فرد نمی تواند هماهنگی بین فعالیت های بدنی و مغزی خود ایجادکند.

مطالعات صورتگرفته بر روی افراد نشان می دهد که با مصرف دراز مدت ماشروم، می تواند منجر به تغییردر شخصیت فرد و هم چنین افزایش گرایش او به صراحت کلام و دوری از تعصب گردد. به نظر می رسد عزم جدی مسئولان به ویژه متولیان مبارزه با موادمخدر با کنترل عملکرد سودجویانی که هدفی به جز نابودی نسل جوان کشور ندارند احساسمی گردد.ماده مخدر ماشروم برای اولین بار در استان فارس کشف شد.
این ماده به شکل یک برگ کاغذ شامل قطعات کوچک مکعب شکل با ضخامتی به اندازه کاغذ است. این ماده بسیار خطرناک دقیقا شبیه به کاغذ است و رنگ و بویی ندارد و قطعات کوچک آن به شکل پازل در کنار یکدیگر قرار گرفته و تشکیل یک برگ کاغذ را می دهد. فرد مصرف کننده یک تکه کاغذ که در ایران به قیمت 175 هزار تومان به فروش می رسد را در سقف دهانش گذاشته و به خاطر اینکه توهم زایی ماشروم بسیار بالاست، دچار حالت توهم شدید می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۰
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۹)

۲۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۱ همایون سرایی
سلام و خداقوت
مجیک ماشروم اسمی است که من برای اولین بار خواندندم
و متاسفانه هیچگونه اطلاعی از مواد جدیدی که وارد بازار مصرف میشود
و اثرات آن ندارم از اینکه در راه آگاهی هر چه بیشتر و به روز بودن اطلاعات ما تلاش 
میکنید صمیمانه سپاسگزارم
پاسخ:
تشکر
باسلام .هر روز یک ماده مخدر جدید .فقط با اموزش می توان پیشگیری کرد .وازشما متشکرم که اگاهی می دهید .ممنونم.موفق وپایدار باشید 
سلام وعرض ادب
واقعا جالب بود و کارآمد ممنونم ازاین اطلاع رسانیتون واقعا مافیایی مواد مخدر خیلی پیشرفت کردن به امید روزی که موادمخدری از سوی کسی درخواست نشه
سلام و خداقوت به راهنمای عزیزم خانم قمری،مطالب بسیار عالی بودن 
پاسخ:
سپاس
باسلام وخدا قوت. ممنون که ما با مواد جدید آشنا می کنید وممنون از زحمات خانم قمری عزیز
پاسخ:
سپاسگزارم
از اطلاع رسانی در وبلاگ سپاسگزارم
ما میبایست دانش خودمان را به روز کنیم.
با سلام 

ممنون و سپاس از مطالب آموزندتان ، الهی آنقدر آگاهی همه خانواده ها بالا رود که مافیای مواد مخدر نتواند کاری از پیش ببرد 
باسلام واقعا هر روز اسامی موادها زیاد وعجیبو غریب میشه وباید اموزش های ما زیاد بشه وگرنه دچار سردرگمی های زیادی میشیم مخصوصا برای نسل اینده که اسیب پذیر ترن
سلام وخداقوت 
من هم نسبت  به این ماده مخدر اشنایى نداشتم وباید همیشه سعى کنیم بروز باشیم چون ما در مقابل نسل اینده و فرزندانمان مسول هستیم وباید اگاهى کافى رو داشته باشیم ممنونم بابت اطلاع رسانى وبروز رسانى وبلاگ خانم قمرى عزیزم ,خداقوت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">