جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

هفت سال رهایی

به نام خالق بی همتا
درروزیکشنبه مورخ 1396/08/21جشن باشکوهی به مناسبت هفتمین سال رهایی دانشپذیرحمیدبه راهنمای جناب آقای غفوری درشعبه ی والفجربرگزارگردید.



جشن هفتمین سال رهایی دانشپذیرحمیدبه روایت تصویر...وسط چین






وسط چین



ودرادامه خلاصه ی صحبت های دانشپذیرحمیددراین روز...


من درابتدا به رسم ادب دست راهنمای عزیزم آقای غفوری رامی بوسم .ازجناب آقای حبیبی تشکرمیکنم ایشان انسان بسیاربزرگ وقابل احترامی هستندوتشکرمیکنم ازهمه ی عزیزانی که مرایاری کردندتابه اینجابرسم.
دراین راه بامسائل ومشکلات زیادی روبه روشدم اماهیچ یک ازآنهامانع نشدبرای رسیدن من به هدفم .من چندسال است که ۶۱کیلومترراه راازکرج به تهران می آیم برای آمدن به کلاس هاو۶۱کیلوترراه رابرای برگشت طی میکنم .بایداین راه رابیایم من برای بهترزندگی کردن به این آموزش هانیازدارم وافتخارمیکنم به داشتن همچین خانواده ای (جمعیت طلوع رهایی رستا)باافتخاراین رامیگویم.

دوباردراین سالهاتصمیم به ازدواج گرفتم امابه واسطه ی داشتن اعتیاددرگذشته هردوبارجواب منفی شنیدم امامن نمیتوانم اینجاآمدنم راکتمان کنم زندگی من اینجاست .امیدوارم که بتوانم برای دوستانم بیشترقدم بردارم.یک روزبه آقای حبیبی گفتم فکرمیکنم بانیامدنم به جمعیت دارم ضرر میدهم.

اگربخواهم یک خاطره اززمان مصرفم بگویم یادم می آیدیک روزبایک ساقی درمتروقرارداشتم وآنقدرحالم خراب بودبه خاطرمصرف نکردن که مدام ایستگاه هارااشتباه میرفتم .همیشه دعامیکنم تمام همدردانم به خواسته یشان برسندوتمام مرحله اولی هاطوری قدم بردارندتاماشاهدتولدهایشان باشیم .

کمپ فقط برای ترک موادنیست این ۲۸روزموقعیتی هست برای تفکرکردن وفردفکرکندکه بعدازاین زمان میخواهدچکارکند.انشاا...همه به آن تسویه حساب برسند .رسیدن به موفقیت آسان است ولی چطورآن موفقیت راحفظ کنیم مهم هست اینجاآمده ایم تادراین مسئله مهارت پیداکنیم .برای همه ی شماآرزوی سلامتی وتندرستی دارم .ماخیلی پدرومادرهایمان رااذیت کرده ایم از آنهاطلب مغفرت کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۷)

حمید عزیز امیدوارم هفتمین ستاره رهایی نوری پرفروغ و الهی در زندگی شما بتاباند
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۱:۵۲ مجید کریمی
سلام .چیزی که دیشب مشهود بود این بود که انگار هرچقدر سن رهایی فرد بیشتر میشه ، حرفهای کمتری برای گفتن داره ... 
ممنون از خانم قمری 
پاسخ:
سپاس
با سلام و خدا قوت خدمت تمامی خادمین 
تولد خیلی خیلی خوبی بود 
به آقای افتخاری و آقای غفوری تبریک میگم
و یه خدا قوت هم به سرکار خانم قمری زحمتکش میگم
پاسخ:
سپاسگزارم
با عرض سلام وخدا قوت
جشن زیبا و‌ با شکوه بود
 تبریک میگم عرض میکنم خدمت جناب اقای غفوری 
و جناب اقای افتخاری 
.و ارزوی بهترینها را برایشان دارم

با سلام 

جناب آقای افتخاری هفتمین سال رهایی بر شما و راهنمای خوبتان جناب آقای غفوری مبارک و پر شگون باد 
با عرض سلام وخداقوت به همه خادمین عزیز 
بنده هم این جشن زیبا وتولد خیلى قشنگ رو به اقاى افتخارى عزیز و راهنماى خوبم جناب اقاى غفورى تبریک میگم وارزوى بهترین ها رو دارم براى ایشان 

۲۴ آبان ۹۶ ، ۱۵:۳۳ حسین فراهانی
با سلام
عرض تبریک به آقای افتخاری و آقای غفوری.امید که همواره پاینده باشید
خداقوت به خانم قمری بابت انعکاس مطالب بیان شده
سربلند باشید
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">