جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ

چهارسال رهایی

به نام خالق بی همتا

درروز سه شنبه مورخ 1396/08/30جشن باشکوهی به مناسبت جهارمین سال رهایی دانشپذیر رسول به راهنمایی جناب آقای حبیبی درشعبه ی والفجر برگزارگردید.



اعضای جمعیت طلوع رهایی رستا این تولدزیبارابه دانشپذیررسول وراهنمای گرامیشان جناب آقای حبیبی وهمچنین خانواده ی ایشان تبریک عرض میکنند.







خلاصه ی صحبت های دانشپذیررسول دراین روز...



اول از همه خدای خودراشاکرم وبعدازآقای احسان حبیبی تشکرمیکنم بنده ۵سال ونه ماه هست که درگروه درمانی هستم وزحمات فراوانی برای ایشان داشته ام.ازخانم رشیدی تشکرمیکنم به خاطرزحماتی که برای خانواده ی من کشیده اندودرآخرازهمسرم خانم صحرایی تشکرمیکنم ایشان ازروزی که پایش رادرگروه درمانی گذاشت پابه پای من ومستمرآمده است.
 درتاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۰۱واردگروه درمانی شدم درمنطقه ی ۸(نارمک)درابتداگوش به حرف نمیدادم وموادخودم رامصرف میکردم اما می آمدم ودنبال راهنمایم به هرشعبه ای که منتقل میشدمی رفتم اختیاریه ؛شهرری؛افسریه واین آمدورفت به سختی انجام میشدبامشکلات فراوان .مصرفم فوق العاده بالابودوهمیشه چهارنوع موادراباهم مصرف می کردم .درگروه درمانی قبلی به مشکل برخوردم ووارداین گروه درمانی شدم رفت وآمدمابه گروه درمانی۱۸ماه طول کشیدبعدازاین مدت آقای حبیبی گفت بایدبه کمپ برویم٬ ایشان گفتندکمپ جای خوبی برای فکرکردن وتسویه حساب است .با۱۱روز پاکی ازکمپ بیرون آمدم وبه راهنمایم قول دادم که دیگرموادنزنم .
تسویه حساب درکمپ و۱۸ماه آموزش خیلی برای من خوب بود٬بعدازتسویه حساب سعی کردم به آموزش هاعمل کنم .اولین کاری که کردم سعی کردم قدردان باشم٬ دوجوربایدقدردان بودیکی قدردان راهنماباپاکی ویکی قدردان جمعیت باخدمت واگرمن قدردان باشم ازآن طرف عاشق هم میشوم وچون عاشق راهنمایم بودم سعی کردم چهارچوب هاراحفظ کنم وخلافی انجام ندهم.تابه الان کوچکترین نقطه ی سیاهی درپاکی خودنداشتم ٬به بایدهاونبایدهاعمل کردم وصبرکردن رایادگرفتم ٬خداوندهم همه چیز رابرای من ردیف کرده است .
چون دیده بودم ازغرور خیلی هالطمه خورده اندسعی کردم دچارغرورکاذب نشوم وهیچ موقع دنبال حاشیه نگشته ام اینهاموفقیت های من بوده است وهمه ی آنهارامدیون قدردانی هستم .درسال گذشته بهترین چیزی که به دست آورده ام قطع سیگاربود.ودرآخرممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۱
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۰)

با سلام و خدا قوت 
جناب اقای جانمحمدی ورود به پنجمین سال تولدتان را خدمت شما و خانواده محترمتان وراهنمایان بزرگوارتان تبریک عرض میکنم
با ارزوی بهترینها 
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۵۸ همایون سرایی
باسلام وعرض تبریک باید عرض کنم 
تولد آقای جانمحمدی هم نثل سایر تولدها درسهایی در خود داشت 
بزرگترین نکته ای که بنده برداشت نمودم اینکه اگر در مسی رهایی به واسطه گمراهی 
اشتباهاتی نسز داشته باشیم اما حضور در مسیر وعشق به راهنما بالاخره به ما کمک 
خواهد کرد تا رها شویم گذشته را رها و حال را با صفا وبرای آینده با تکیه بر الطاف خدا
پیش رفته و موجب شادی عزیزانمان شده و در این مسیر با خدمت صادقانه برگهای
گذشته وتاریک زندگی را به ورقهای زرین با خاطراتی شیرین مبدل کنیم

جناب آقای رسول جانمحمدی و سرکار خانم صحرایی
 رهایی پایدار و پر شگون باد
ان شاءالله

۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۳:۰۸ سعید قریب
تبریک به اقای حبیبی و سرکار خانم رشیدی
تبریک و شادباش به اقا رسول و همسرشان 
با سلام خدمت بچه های گل شعبه والفجر من دیروز خیلی خوشحال بودم که ایشون تونست پس دانش پذر منم میتونه از اقای حبیبی وخانم رشیدی وراهنمای عزیز خودم کمال تشکر دارم و ارزوی بهترینها رو براشون دارم
با سلام 

جناب آقای جانمحمدی و سرکارخانم صحرایی تولدتان مبارک و پر شکون باد بهترینها سهم قلب مهربانتان باد 
جشن بسیار زیبا یی بود امیدوار م ۱۳سال رهایی آقای محمدی را جشن بگیریم .
۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۴:۵۰ فرزانه سلطانی
باسلام ودورد به جمعیت طلوع رهایی رستا 
آقا رسول وخانم صحرایی عزیزم چهارمین سالروزرهایی  برشما وراهنمایان عزیزتان مبارک باد.
عرض سلام وتبریک این جشن تولد زیبا رو ابتدا به راهنمایبان ارزشمند شون
جناب آقای حبیبی وسرکارخانم رشیدی دارم
به جناب آقای جانمحمدی وسرکارخانم صحرایی صمیمانه تبریک میگم ورودبه سال جدید رهاییتون توام باشه باسلامتی وپیروزی های روزافزون تر
به خانم قمری عزیزم هم خداقوت میگم بابت بارگزاری وثبت لحظات شیرین 

پاسخ:
تشکر
با سلام وتبریک خدمت آقای حبیبی وخانم رشیدی عزیزو خانم صحرایی و آقای محمدی
۰۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۹ محمد حسنى
سلام وخداقوت
عرض تبریک وشادباش بابت این تولد زیبا
وتبریک ویژه به اقاى محمدى وسر کار خانم صحرایى

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">