جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲ ق.ظ

تاثیرآموزش

به نام خالق بی همتا

درروز یکشنبه مورخ1396/09/19کارگاه آموزشی باموضوع تاثیرآموزش بادبیری سرکارخانم رامک وآموزشگری آقای حمیدعباسی درشعبه ی والفجر برگزارگردید.



شکل گیری زندگی ٬شخصیت وباورهای ماهمه به آموزش هایی که میگیریم وابسته است .درزمان استفاده ازیک وسیله ی نقلیه اگر آموزش رانندگی باآن رانداشته باشیم به مشکل برمیخوریم .

آموزش اکتسابی :من خواسته یاناخواسته چیزی رامی بینم ویامیشنوم که فرد دیگری آن راانجام میدهد (مثل پدر٬مادر٬دوست و....)وآن آموزش هاراکسب میکنم.آموزش های اختیاری سرنوشت ساز است اما آموزش های اکتسابی هم کم ازاین آموزش هاندارد.باآموزش های منفی یک چرخه ی معیوب از من به جای می ماند(انتقال این آموزش هااز من به فرزندم واز فرزندم به فرزندش و....)

آموزش اختیاری:درزمان نوجوانی وقتی که من توانستم بداز خوب راتشخیص دهم آموزش های اختیاری راکسب میکنم .ودرآن زمان من بااختیارخودم آموزش های بدراانتخاب کردم چراکه برایم لذت بخش تروراحتتر بود.



باآموزش هاباورهاونگرش فردنسبت به هرچیزی تغییرمیکند.نمی شودباافکاراعتیادگونه به سمت زندگی بهترحرکت کردوتازمانی که آموزش های درستی نباشدنمی توان تغییر نگرش ودیدگاه داشت.پس مابایدآموزش هارابرای داشتن یک زندگی سالمتربگیریم٬باید حتی طرز لباس پوشیدن ٬صحبت کردن و...نیز تغییر داد.آموزش هایی که باعث رشدوتعالی مامیشودراپیداکنیم .

مسئله ی دیگری که بسیارمهم هست جذب بالابه وسیله ی کسی که می خواهندآموزش دهندمی باشدتابتوانندآموزش هایشان رابه دیگران منتقل کنند.تکرارآموزش هاباعث میشود که فرد آنهاراعملی کرده ونسبت به آنهاعملکردداشته باشد.آموزش تنهاهیچ فایده ای ندارداگر نسبت به آموزش های گرفته شده عملکردی نداشته باشید هیچ تاثیری ندارد.

کسانی که تیپر میکنندبی انگیزگی وناامیدی به سراغشان می آیدولی تکرارآموزش هاودرجمع بودن باعث افزایش انگیزه می شود.تیپرکردن برای این است که آموزش های لازم راگرفته وزمانی که فردرهاشد بتواندباوسوسه ی مصرف موادمبارزه کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۰
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۹)

۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۲:۰۷ همایون سرایی
با سلام وخدا قوت
جناب آقای حمید عباسی اموزشگریتون خیلی خوب بود
اموزش مقوله ای پیچیده و ارزشمند است 
وبا اموزش صحیح میتوان نتایج خوبی را تحصیل نمود
از سرکار خانم رامک هم کمال تشکر را دارم
پاینده باشید
۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۲:۵۸ حامد متقی
با سلام و خدا قوت 
کارگاه بسیار خوب و تاثیر گذاری بود 
بنده استفاده کردم عالی بود آقای عباسی
باسلام اموزش در دید اول یعنی پیدا کردن راه یعنی باید کسی باشد که اموزش دیده باشد اموزش مثل بچه ای که تازه به دنیا اومده از مادر واطرافیان خود که اموزش دیدن اموزش میگیرد 
سلام وخداقوت
ازدبیروآموزشگر محترم جلسه تشکر میکنم
دربحث آموزش باید یادآور شد که حتما"باید درعملکرد وزندگی فرد تاثیر گذارباشه
وقطعا"آموزش مثبت تاثیر وماندگاری مثبت هم خواهد داشت
خانم قمری عزیزم خداقوت
پاسخ:
سپاس
با درود
تاثیر آموزش ها فقط در رفتار و عملکرد ماست که خود را نشان می دهد.
 با سلام وخدا قوت خدمت آقای عباسی وسرکار خانم رامک عزیزاز این کارگاه کمال استفاده را کردم وتشکر از خانم قمری عزیز
پاسخ:
تشکر
۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۰ گنجی دلشاد
با سلام و روز بخیر 
تشکر میکنم از خانم رامک عزیز که با شرایط سختشون برای جمعیت ارزش قائل شده و دبیری این کارگاه رو به عهده گرفته و تشکر از اقای عباسی بخاطر اموزش های کامل و جامع شون .نهایت استفاده رو بردیم

با سلام 

درود بر خادمین شعبه والفجر 
سلام و عرض ادب از خانم قمری عزیزبابت زحماتشان تشکر میکنم 
مطالب عالی بود به آقای عباسی و خانم رامک خداقوت عرض میکنم
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">