جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۸ ب.ظ

جشنی باشکوه به مناسبت پنجمین سال رهایی

پنج سال بدون موادمخدرورسیدن به آزادمردی...



درروز سه شنبه مورخ 1396/09/21جشن باشکوهی به مناسبت پنجمین سال رهایی دانشپذیرعلی به راهنمایی جناب آقای حبیبی درشعبه ی والفجر برگزارگردید.اعضای جمعیت طلوع رهایی این جشن زیبارابه ایشان وخانواده ی محترمشان تبریک عرض میکنند.






ودرادامه خلاصه ای ازصحبت های دانشپذیرعلی دراین روز...


درابتداخدای خودم راشاکرم خیلی خوشحالم خداوندمسیرخوبی رابه من نشان داد٬ درادامه ازجناب آقای همدانی راهنمای اولم تشکرمیکنم ایشان مثل یک پدربرای من بودند.ازجناب آقای حبیبی تشکر میکنم مثل یک برادرحتی بیشتربرای من زحمت کشیده اند.از خانم ممیوندوهمسرعزیزم تشکرمیکنم .خیلی هابه گروه درمانی آمدندورفتند٬اینجاماندن ودرمان شدن لیاقت میخواهدهمه هم نبایدبمانندودرمان شوندبایدبروندتامن نوعی ببینم اگر غفلت کنم حذف خواهم شود٬درزندگی بایدبالاوپایین باشد.

گذشته ی خیلی بدی داشتم ٬سه چهارمدل موادراباهم مصرف میکردم که اصلی ترینش شیشه بود.یادم می آیداواخرمصرفم توهم شدیدی داشتم.برای اینکه خانواده متوجه ی مشکل من نشود خودرابه مریضی اعصاب وروان زده بودم ودوسال قرص اعصاب مصرف میکردم .همیشه دعامیکردم که خداوندراهی نشانم دهدچون به این آگاهی رسیده بودم به تنهایی نمیتوانم ویک نفربایدکمکم کند.وضعیت بسیارآشفته ای داشتم شب هاچاقوبالای سرخودم می گذاشتم وفکرمیکردم که مراتعقیب میکنند٬یادم هست یک روزباهمسرم دعوایم شدوچاقورابه ران پایم فروکردم.

پیش خودم گفتم گروه درمانی آخرین فرصت من میباشدوتمام تلاشم راکردم که درآن موفق شوم یک وقت هایی فرصت برای امتحان کردن نیست .اماامروز درتولدپنجسالگیم آرامش واحترام درزندگی راکسب کرده ام واین به خاطرعملکردخودم میباشد.یکی ازرمزهای موفقیت من چشم گفتن به راهنمامی باشد.آرامش امروزم رافقط وفقط مدیون گروه درمانی هستم .

زمانی به گروه درمانی بیاییدکه باموادتسویه حساب کرده ایدتاموجب خراب شدن باورخودوخانواده  نشوید.باخواست وبرنامه ریزی وکمک راهنمادرمسیردرمان موفق خواهیدشد.


دراین روز دانشیارسلطانی 13کلیدرهایی وهمچنین پیام های دانشنامه ی اعتیادرااز حفظ خواندندواز جناب آقای حبیبی هدیه ای رادریافت کردند.


ودرادامه دانشپذیرفرامرزموفق به دریافت نشان کمک راهنمایی شد


باآرزوی موفقیت برای ایشان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۲
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۰)

با درود فراوان
خدا قوت عرض میکنم خدمت همه خادمین رستا او خدا قوت ویژه خدمت خانم قمری 
تبریک عرض میکنم خدمت آقای حبیبی بزرگوار وعلی آقای عسگری جشن زیبا و تاثیر گذاری بود پایداری همه عزیزان را از خالق یگانه خواهانم
پاسخ:
سپاس
با سلام 

مبارک باد این جشن بر جناب آقای عسگری و سرکارخانم عسگری و جناب آقای حبیبی و حسین کوچولو عزیز پاینده و پایدار باشید 
۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۵:۰۹ خراسانیان
عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه عزیزان..
تبریک ویزه خدمت آقای عسگری امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشند..و تشکر اززحمات ایشان..

باعرض سلام وادب خدمت اقای حبیبی واقای عسگری این روز قشنگو تبریک میگم وبراشون بهترینها رو ارزومندم واز خدا خواستار رهایی داشپذیران هم گروهیامو میخوام از راهنمای عزیزم خانم قمری کمال تشکر رو دارم
پاسخ:
ممنون عزیزم
درود برخانواده بزرگ رستا
عرض تبریک این جشن باشکوه ابتدا به دبیرکل جمعییت جناب آقای احسان حبیبی بزرگوار وبه آقای علی عسگری پنجمین سال رهایی روتبریک میگم
به خانم قمری عزیز هم خداقوت میگم بابت زحماتی که برای بارگذاری مطالب روی سایت تلاش میکنن
پاسخ:
تشکر
۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۹ همایون سرایی
سلام وسپاس 
از حضور یکایک عزیزان در مراسم تولد پنجمین سالروز رهایی
راهنمای عزیزم جناب آقای علی عسگری
وتبریک عرض میکنم به ایشان و جناب آقای حبیبی وجناب آقای همدانی
و سرکار خانم ممیوند
سلامت وسعادت و سربلندی عزیزان را از درگاه قادر متعال خواهانم

همچنین از سرکار خانم قمری بابت زحماتشون کمال تشکر رادارم
پاسخ:
ممنونم جناب آقای سرایی
۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۷:۰۰ سعید قریب
درود بر آقای عسگری
و بخاطر تمام زحمات ایشان برای رشد جمعیت سپاسگزارم
۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۷:۱۱ علیرضا نصیری
خیلی تولد زیبای بود ازرهجوهای آقای عسگری ممنونم چون آقای علی عسگری لایق بهترینهاست ازجناب آقای حبیبی بابت داشتن چنین رهجوهای چون این بزرگواران تبریک عرض مینمایم وخداقوت خدمت جناب آقای همدانی وسرکارخانم آقاسی بابت روشت وپیشرفت رهجوهایشان 
با سلام وخدا قوت وتبریک خدمت جناب آقای حبیبی وآقای عسکری جشن عالی بود وتشکر از خانم قمری عزیز
پاسخ:
سپاس
سلام و عرض ادب به سرکار خانم قمری بابت زحماتتان امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید و این جشن را به آقای عسکری تبریک عرض میکنم 
پاسخ:
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">