جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

مصاحبه2

گپ گفتی دوستانه بادانشپذیرسعیدیکی از اعضاء رهاشده ی شعبه ی والفجر



لطفا خودتان رامعرفی کنید.
سعیدهستم یک دانشپذیر...راهنماجناب آقای علی عسگری ...قطع نیکوتین چهارماه وپنج روز...رهایی هفت ماه وشانزده روز..

یک مقدارازگذشته ی خودبرای مابگویید.
من درگذشته فردی بودم بسیارفعال به طوری که درسن هجده سالگی کارگاه تولیدآینه وشمعدان وتعدادده نفرکارگرداشتم وبه ورزش علاقه زیادی داشتم٬ به همین منظورهم درکارم خیلی موفق بودم که توانستم منزل بخرم ووسیله ی نقلیه برای خودتهیه کنم .درسن نوجوانی درورزش موفق به کسب چندین مقام کشوری شدم ٬اماچون پدرم فردی مصرف کننده بوداز حتی بوی سیگارنفرت داشتم .دریکی از مسایقات که بسیارزیادآسیب دیده بودم به توصیه ی یکی از آشنایان برای تسکین دردم چنددودتریاک مصرف کردم ومتاسفانه ازآن خوشم آمدبه طوری که هرازگاهی از آن استفاده میکردم وکم کم به آن وابسته شدم وورزش راکه خیلی به آن علاقه داشتم کنارگذاشتم ومصرف موادراشروع کردم .طوری شدکه کارگاه خودرافروختم ٬منزلم رافروختم ٬ودیگرچیزی برای فروختن نداشتم .دیگرتریاک جواب عمل مرانمی دادوبه کراک روی آوردم ٬مصرف کراک باعث کارتون خوابی من شدوبه هرطریقی بودمصرف می کردم تابتوانم زندگی کنم البته زندگی که چه عرض کنم مردگی بود.چندین باراقدام به ترک کردم اماچون راه رهاماندن رابلدنبودم دوباره مصرف میکردم .هرگزبه ذهنم خطورنمیکردکه روزی برسدکه من٬سعید٬سیگارویاموادمخدرمصرف نکنم وبتوانم زندگی کنم.

چگونه باجمعیت طلوع رهایی آشناشدید؟
من توسط دوست دوران مصرفم جناب آقای سرایی بااین جمعیت آشناشدم.

جمعیت طلوع رهایی چه تاثیری دردرمان اعتیادشماداشته است وچه چیزهایی ازاین جمعیت یادگرفته اید؟
جمعیت به من یاددادکه من به تنهایی قادربه درمان اعتیادخودم نیستم ویادگرفتم که تنهاچیزی که میتواندمرابه قطع هرگونه وابستگی برساندتابتوانم پایداربمانم آموزشهایی است که می توانم درجمعیت کسب کنم.

حس وحال این روزهایتان بعدازرهایی چگونه است؟
من این روزهاحس وحال خوبی دارم .خیلی لذت می برم باتمام مشکلاتی که از قبل به واسطه ی مصرف موادبرایم به وجودآمده بودوهمچنان هنوزبعضی از مشکلاتم حل نشده ولی قشنگترین وباارزشترین چیزی که توانستم بدست بیاورم رهایی ام می باشدکه حاضرنیستم باهیچ چیزی آنراعوض کنم زیرامی دانم باحفظ کردن وپایدارماندن دررهایی میتوانم به تمام چیزهایی که ازدست داده ام رسیده وحتی چیزهایی که روزی برای من رویایی بیش نبوده به واقعیت تبدیل شود.

پیام شمابه کسانی که هنوزدربنداعتیادهستندچیست؟
من ازهمه ی دوستان حتی آنانکه مصرف می کنندعاجزانه درخواست میکنم بیایندوبه جلسات گروه درمانی وصل شوندوراهنماانتخاب کنند.بادیدین افراددیگردرجلسات از جمله جوانان باسنین پایین وبرعکس مسن هاباسنین بالا انگیز درونمان به وجودمیآیدکه واقعا میشودبدون موادهم زندگی کرد٬چه بسازندگی بهتروشیرینتری از افرادسالم ٬همینطورراهنماچون اوهم این مسیرسخت ودشوارراقبل از ماپیموده خیلی می تواندبه ماکمک کند٬این مسیرواین گروه درمانی به من که خیلی کمک کردمطمئن هستم به شماهم کمک خواهدکرد.


باسپاس فراوان وموفقیت های روز افزون برای ایشان ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۷
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۳)

با سلام 

درود بر دانشپذیر سعید ان شاالله روز به روز به موفقیتهای چشمگیری برسید و پیشتر از حال از رهایتان لذت ببرید خدمت کردن راه موفقیت شما و دیگران است 

ممنون و سپاس سرکارخانم قمری عزیز 
خداقوت
آقای صفرپور انشالله که همواره در مسیر رهایی و خدمت گام بردارید و تا آخر عمر رها بمانید. برایتان آرزوی موفقیت دارم.
۰۷ دی ۹۶ ، ۱۲:۰۸ سعید قریب
از شما بخاطر تلاشهایتان سپاسگزارم
خواندن سرگذشت دیگران نوعی تجربه رایگان برای ما هست
به سعید عزیز هم دستمریزاد میگویم که این مسیر را خوب آمده اند
پاسخ:
سپاس ازحمایت های همیشگی شما
۰۷ دی ۹۶ ، ۱۲:۱۱ همایون سرایی
سلام 
خداقوت 
سعید جان از روزی که در مسی رهایی قرار گرفتی همواره با خدمت و پیروی از راهنمای 
ارزشمندمان جناب آقای علی عسگری موجب خوشحالی من شدی
و ارزو میکنم شاهد تولد یکسالگی والی ابد رهاییت باشم
درود بر همتت و تشکر از جناب اقای علی عسگری که با رهنمودهای صحیح
وعشق به رهجویانش مارو در این مسیر یاری مینماید
با سلام و خدا قوت
آقای صفرپور امیدوارم همیشه در مسیر رهایی و در زندگی موفق و پایدار باشید
با سلام وخدا قوت خدمت آقای صفرپور انشاءالله همه دانش
پذیر ها استفاده کنند از این مطالب وآروزی پایداری دارم وتشکر از خانم قمری عزیز
پاسخ:
سپاس
۰۷ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۹ پا ک نژاد
درود برخانواده بزرگ رستا
خیلی ازخوندن گوشه ای ازرنجهای زندگی اعتیادتون متاثرشدم
چونکه ما ازبعد رهایی باشما بزرگوار درگروه آشنا شدیم وهمیشه شما رو فردی بانظم وپرتلاش شاهد بودیم
اما باعملکرد اصولی که دارید حتما"به لطف خالق یگانه وحمایتهای راهنمای ارزشمندتون برمسائل موجود پیروز خواهید شد
اززحمات خانم قمری عزیزهم صمیمانه سپاسگزاریم
پاسخ:
تشکر
بسیار بسیار براتون خوشحالم
امیدوارم با ادامه این مسیر زیبا (رهایی) به هر آنچه میخواهید برسید.
موفق باشید
سلام و خدا قوت جانانه به سرکار خانم قمری عزیز استفاده از تجربیات و سرگذشت دیگران میتواند بسیار مفید باشی 
به دانشپذیر سعید هم خداقوت میگویم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشد
پاسخ:
سپاس
۰۹ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۸ علی آزاد
عرض سلام و خداقوت خدمت خانم قمری که زحمت میکشند و به سعید عزیز که ارزوی پایداری و سلامتی برات دارم شما لایق بهترین هایی
پاسخ:
ممنونم
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۰:۳۶ رضا زرتاب
سلام سعید جان ارزوی پایداری بی پایان برای شسما دارم برای ما هم دعا کن
باعرض سلام وخداقوت آقای صفرپورانشاالله همه دانشپذیرها به این که خودشان به تنهایی قادربه درمان خودنیستندپی ببرندانشاالله جشن 2سالگیتون باتشکرفراوان.
سلام وخداقوت 
جناب اقای صفرپور عزیز خیلی خوشحالم بابت این روز های قشنگت امیدوارم همیشه پایدار وسلامت باشی ,شما از همان لحظه ورود وارد چرخه خدمت شدی و خالصانه خدمت کردی ارزوی ثابت قدم بودن مسیر وپایداری جاودانه را برات خواستارم 
به خانم قمری عزیزم هم خدا قوت میگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">