جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

به نام خالق بی همتا

درروز یکشنبه مورخ 1396/10/10جشن باشکوهی به مناسبت اولین سال رهایی دانشپذیررضابه راهنمایی جناب آقای حبیبی درشعبه ی والفجر برگزارگردید.




اعضای جمعیت طلوع رهایی این جشن زیبا رابه دانشپذیررضا وراهنمای ایشان تبریک عرض میکنند.








خلاصه ای ازصحبت های دانشپذیررضادراین روز...


من از موقعی که خودم راشناختم فهمیدم که گذشته ی من یک غده ی سرطانی بوده که نه تنهامن بلکه همه ی همدردانم راهرجاکه هستیم ودرهمه حال تعقیب میکندونمیگذاردخودمان رااحیاءکنیم .بعدهافهمیدم باذوب شدن درخورشید عشق الهی است که میتوانم خودم رابازآفرینی کنم وآن قسمت ازذهنم که مرابه گذشته ام وصل میکندبه فراموشی بسپارم.

اعتیادمثل یک نارنجک است که وقتی به سمت فردی پرتاب میشودنه تنهابه شخص بلکه به اطرافیان شخص هم آسیب میزند.من به دلیل نداشتن احساسات منطقی به اعتیادگرایش پیداکردم ومفهومی به نام لذت ذلت آور٬برپیکره ی عقل وجسمم حکمفرمایی میکرد٬یعنی همان نفس عماره که باعث تاریک شدن عقل الهی ام شده بود.همه ی مادارای عقل الهی هستیم ولی چون مرتبادرحال اجرای فرامین نفس اماره هستیم روشنایی عقل الهی مان رانمیبینیم ویک واقعیت دیگراینکه لذت جویی های جاهلانه مان راریشه درفهم عقلانی بالامیدانیم.

چگونگی قطع موادودلایل پایداری (انقلاب فکری):
انفجارخورشید عشق که ازدرون آدمی شعله میکشدو انسان راازعالم خودباوری رهنمون میکند٬یعنی همان عشق آسمانی.
تاثیرمعنویت درذهن وجسم وروندبهبودی:
مابایدمفهوم رهایی رابفهمیم رهایی یعنی تغییرکردن٬ متحول شدن ٬متعالی شدن یعنی انسان گونه ای دیگرشود.انسان بایدآگاه باشدعشق الهی ازدرون انسان شعله میکشد ودرطینت وفطردرذهنشان که ریشه درخودآگاهی است ونوع نگاهشان به عالم هستی شکل میگیردکه آن تولدآبستن تولدهای دیگریست ٬امیدوارم سخنانم پندی برای همدردانم باشد.

باتشکرازراهنمایم که ایمان دارم درخلوت تنهایی خوشتن خوش عشق ملکوتی راملکه ذهن وسرلوحه راهش قرارداده است .وآرزومیکنم همانگونه که خورشیداز مشرق طلوع میکندخورشیدعشق ومحبت الهی ازقلبهای پاک وعاشق شماهمدردانم طلوع کند.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۶)

تولدشون رو تبریک میگم و براشون بهترین ها رو از خداوند عزیز خواستارم.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۲:۰۴ سعید قریب
درود بر رضای عزیز و راهنمای محترمشان
آرزوی سلامتی برایشان دارم
با سلام وخدا خدمت تک تک بزرگواران 
این جشن با شکوه را تبریک عرض میکنم خدمت جناب اقای حبیبی گرامی
واقای رضا موسوی
انشاالله همیشه شاد وسلامت باشید
با ارزوی بهترینها برای شما
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۳:۵۶ جهانگیری
باسلام ودرودفراوان خدمت همه بزرگواران جشن زیبایی بود امیدوارم آقای موسوی همیشه پایداروشادباشند
۱۳ دی ۹۶ ، ۰۶:۵۵ گنجی دلشاد
با سلام و درود به همه اعضا جمعیت طلوع رهایی رستا 
خدارو شکر میکنم با این جمعیت خوب اشنا شدم .
خیلی تولد خوبی بود تبریک عرض میکنم به اقای موسوی و اقای حبیبی و همه ی جمعیت طلوع رهایی .
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت خانواده رستا،آقای موسوی تبریک عرض میکنم وآرزومندم که همیشه پایداربمانید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">