جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ق.ظ

سومین سال رهایی دانشپذیرحسن

به نام خالق بی همتا

درروزیکشنبه مورخ 1396/10/17جشن باشکوهی به مناسبت سومین سال رهایی دانشپذیر حسن به راهنمایی جناب آقای همدانی درشعبه ی والفجر برگزارگردید.




اعضای جمعیت طلوع رهایی رستا این جشن زیبارابه دانشپذیرحسن وخانواده ی گرامیشان تبریک عرض میکنند.





خلاصه ی ازصحبت های دانشپذیرحسن دراین روز...


خداوندراشاکرم که این روز رامیبینم .از جناب آقای حبیبی وهمچنین جناب آقای غفوری تشکرمیکنم. از جناب آقای همدانی راهنمای عزیزم تشکرمیکنم من راه ورسم درست زندگی کردن رااز ایشان یادگرفتم .از همسرم وراهنمای گرامی ایشان هم تشکرمیکنم.

اگر بخواهم از زمان گذشته بگویم من تیپرم رادرست انجام نمیدادم وهمیشه راستش رابه راهنمای خودم نمیگفتم هیچ وقت به حرف گوش نمیدادم .یادم می آیدیک روز چندین ماده ی مصرفیم را(از جمله تریاک -شیره - شیشه-کراک-حشیش-قرص-شربت تریاک)مصرف کردم ورفتم دفتر مرکزی وآنقدرحالم بدبودکه از دست افرادآنجافرارکردم ودریک ساختمان مخروبه قایم شدم وزنگ زدم به راهنمایم واگر ایشان نیامده بودشایدآن روززنده نمیماندم .

همه ی اینهابه خاطراین بودکه خودخواه ومغروربودم وبه حرف هیچ کس گوش نمیدادم خودم راازهمه سرترمیدانستم درصورتی که هیچ چیزنبودم .موادمخدرهیج کس رانمیشناسدباسوادیابی سوادپولداریابی پول خداراشکرمیکنم که باجمعیت آشناشدم باجمعیتی که واقعاعاشقند.الان موادمخدررافراموش کرده ام ودارم روی خودم کارمیکنم وخودم رامیشناسم .

برای خودشناسی بایدسه مرحله راطی کرد:

1-طریقت:طریقت یعنی راه یعنی 13کلیدرهایی یعنی چگونه مسیرراطی کنیم.

2-شریعت:یعنی آگاهی نسبت به کاری که انجام میدهی آگاهی نسبت به 13 کلیدرهایی.

3-حقیقت: عملکردواجراکردن دانستنی هاوکلیدهای رهایی تابرسیم به معنویت .

مادراثرنداشتن آگاهی وشئورانسانی مصرف کننده شدیم مصرف نکردن موادکاری نداردپایدارماندن دراین رهایی مهم است.من الان که دراین جایگاه قراردارم به خاطرکارکردن روز 13کلیدرهایی این جایگاه راتجربه میکنم.

درگذشته حال خیلی بدی داشتم اماخداراشکرمیکنم که الان دراین جایگاه هستم .من محبت به خانواده واحترام به دیگران رااز راهنمای خودم یادگرفتم.درمقطع دوسال ونیم رهایی عودمجدد کردم وآنقدرحالم بدبودکه میخواستم کلا به گروه درمانی نیایم اما حمایت های جنای آقای حبیبی من رانجات داد .آن رهایی من رهایی سالمی نبودواز خوردن یک قرص کدئین شروع شد وبه خاطراینکه این رابه راهنمایم نگفتم باعث شدحالم هرروز بدترشودودرآن مقطع عودکنم .مراقب رهایی خودباشید که اگر برگشت بزنید افتادن دوباره درمسیرکارخیلی سختی است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۸
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۵)

سلام خسته نباشید خانم قمری

پاسخ:
سپاس
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۰:۱۵ سعید قریب
با سلام و تشکر
به جناب اقای حسن کریمی و سرکار خانم اقاسی که از بهترینهای جمعیت هستند تبریک و شادباش میگویم
با عرض سلام وخدا قوت 
خیلی خوشحالم و خیلی حس و حال خوبی دارم

تبریک عرض میکنم خدمت راهنمای عزیزم سرکار خانم اقاسی بزرگوار وبه رسم ادب واحترام همیشه دست بوسشان هستم
و تبریک عرض میکنم خدمت جناب اقای کریمی و خانواده محترمشان 
وراهنمایان گرامیشان
و بهترینها را تا بینهایتها برایتان ارزومندم

۱۸ دی ۹۶ ، ۱۱:۰۰ فرزانه سلطانی
درود بر جمعیت طلوع رهایی رستا
خانم آقاسی عزیز وآقای کریمی این رهایی ارزشمند را به شما وراهنمایان گرانقدرتان  تبریک عرض می کنم وبهترینها رابرایتان آرزومندم.

۱۸ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۰ مجید کریمی
ماشالا به این سرعت ... خدا قوت 
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۵ پا ک نژاد
عرض سلام وتبریک این جشن بسیار پرشورابتدا به جناب آقای حبیبی بزرگوار
تبریک میگم به جناب آقای همدانی بزرگواروراهنمای خانواده سرکارخانم ممیوندعزیز
به راهنمای بسیارخوب ودلسوزم خانم آقاسی عزیزوهمسرمحترمشون آقای کریمی تبریک ویژه میگم قطعا"رعایت اصول گروه درمانی وعملکرد خوب وتاثیرگذاری داشتن که هم خودشون به درمان رسیدن ودرمسیررهایی پایداربودن وهم تونستن به همدردانشون وخانواده های اونها درجمعییت طلوع رهایی رستا خدمت کنن ودربه آرامش رساندن ما خانوادهای آسیب دیده ورنج کشیده مسمرثمرباشن
خانم قمری عزیزم خداقوت وسپاسگزارم بابت تمامی زحماتتون در شعبه ووبلاگ شعبه والفجر
پاسخ:
تشکر
۱۸ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۹ همایون سرایی
سلام 
خداقوت و عرض تبریک حضور جناب آقای همدانی و سرکار خونم ممیوند
وتبریک ویژه حضور جناب اقای حسن کریمی و سرکار خانم اقاسی
تولد تاثیر گذار و ارزشمندی بود
شجاعت وخواست قلبی اقای کریمی و پایداری وصبر در رویارویی با مشگلات
سرکار خانم اقاسی و پیروی از اصول گروه درمانی موجب شد تا ما شاهد سومین سال رهایی
این بزرگواران باشیم
سومین سالروز رهایی برشما بر شگون باد
باعرض سلام وخداقوت تبریک میگم به اقای کریمی انشاالله همیشه پایداربمانیدوتولد4سالگیتون انشاالله ازخانم سلطانی عزیزم هم تشکرمیکنم.
عرض تبریک فراوان به اقای کریمی وسرکار خانم اغاسی عزیز
از اینکه کنار عزیزانی مثل شما هستم افتخار میکنم
خانم اغاسی عزیزم خیلی خیلی دوستت دارم وبرای شما دو عزیز سالیان سال سلامتی ودل خوش ارزو نیکنم
خانم قمری عزیزم خداقوت به شماخادم دوست داشتنی ومهربان
ممنون از این سرعت بالا
پاسخ:
سپاسگزارم
با سلام 

سرکارخانم آغاسی عزیز حلاوت این جشن گوارای وجود شما و جناب آقای کریمی و خانواده عزیزتان باد بهترینها سهم زندگیتان باد 
باعرض ادب و سلام خدمت اعضایگروه رهایی رستا بخصوص خانواده اقای کریمی و خانم اقاسی براشون بهترین ها رو ارزو میکنم و امیدوارم تولد ۱۳ سال رهایشونو چشن بگیرن .از رهنمای عزیز خودم خانم قمری عزیز هم کمال تشکر رو دارم
پاسخ:
سپاس
باسلام و درود خدمت عزیزان شعبه والفجر 
این تولد زیبا رو خدمت راهنمایان محترم و سرکارخانم اقاسی و اقای کریمی
تبریک و ارزوی پایداری را دارم .
با سلام وعرض تبریک خدمت خانم آقاسی وجناب آقای کریمی وتشکر از خانم قمری عزیز
پاسخ:
ممنونم
تبریک عرض میکنم این تولد زیبا رو به آقای کریمی وخانم آغاسی عزیز وتبریک ویژه رو به آقای همدانی وخانم ممیوند امیدوارم همیشه موفق وسربلند باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">