جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ق.ظ

جشن سومین سال رهایی دانشپذیر علیرضا

به نام خالق بی همتا

درروز یکشنبه مورخ 1396/11/15جشن باشکوهی به مناسبت چهارمین سال رهایی دانشپذیر علیرضا به راهنمایی جناب آقای غفوری درشعبه ی والفجر برگزارگردید.






خلاصه ای از صحبت های دانشپذیرعلیرضا دراین روز...


از راهنمای قبلی خودم آقای همدانی تشکر می کنم .از آقای  حبیبی دبیرکل جمعیت صمیمانه تشکرمیکنم .از راهنمای عزیزم آقای غفوری تشکرمیکنم زحمت زیادی برای من کشیده اند.زمان فوت کردن شمع دودعاکردم اول اینکه هیچ مردی همسرش راروی تخت بیمارستان نبیندودوم هیچ مردی به خاطرطلاق دادن همسرش به دادسرانرود.
خداراشاکرم به خاطردیدن این مقطع وآرزودارم به مقاطع بالاتربرسم .درموردگذشته ام وزمان مصرف٬ مصرف تزریق هروئین راداشتم ودرکنارش شیشه هم مصرف میکردم مصرفم خیلی شدیدبود.من مادرم رادرزمان مصرف از دست دادم افرادی که داشته هایی مثل پدر٬مادر٬همسرو...رادارند قدرشان رابدانند.قدرالانم رامیدانم امازیاداز دست خودم راضی نیستم چون نتوانستم به اهدافی که برای خودم تعیین کردم برسم از خدای خودم تشکرمیکنم بابت داشتن همسری که مرابرای آمدن به جمعیت حمایت میکند.
دفعات زیادی به کمپ رفته ام امابارآخر مرادربیابانهای اشرف آبادپیداکردندوبه کمپ فرستادندواین بارتصمیم گرفتم پاک بمانم آن هم به واسطه ی آشنایی ام بااین جمعیت بود.اوایل فقط مصرف موادراکنارگذاشته بودم وحتی درست صحبت کردن رابلدنبودم .جمعیت حتی نوع لباس پوشیدن مراتغییردادوخانواده شاهدتغییرات من بودند٬اعتبارازدست رفته ام بازگشت .
کسی که موفق هست به آن حسادت کنیدواز روی آن کپی برداری کنیدولی باراه وروش خودتان جلوبروید٬من اینجااز رهایی پیشکسوتان باید کپی برداری کنم برای درست زندگی کردن .سعی میکنم تولدسال آینده خیلی تغییرکنم .
من افرادزیادی رابه کمپ برده ام اکثرآنهامی گوینداگر از کمپ بیایم وعودکنم می توانم تیپرکنم؟ این افراداز همان لحظه بذر عودرادرذهن خودکاشته اندوچرابایداینطورباشداین همه هزینه ووقت گذاشته میشود٬امیدوارم که همه پایدارواستواربمانند .از خداوندمیخواهم که همه ی دانشپذیران مقطع رهایشان بالا رودوفقط موادزدن راترک نکنند درست زندگی کردن رایادبگیرند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۶
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۳)

۱۶ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۴۷ مجید کریمی
سلام و خدا قوت ... 
سلام وعرض ادب تولدتونو تبریک میگم براتون بهترینها رو ارزو میکنم انشاا...همسرشونم بهبود بیابند از شما خانم قمری عزیز کمال تشکر میکنم
پاسخ:
ممنونم
سلام
اقای دشتبان تبریک میگم و امیدوارم همسرتان هر چه زودتر بهبود یابند
باسلام وخداقوت به آقای دشتبان وهمسرگرامیشان تبریک میگویم امیدوارم حالشون روزبه روزبهترشود وبه شما خانم قمری عزیز خداقوت ویژه میگویم ممنون اززحماتی که برای وبلاک میکشید هم چنین خانم سلطانی عزیز
پاسخ:
سپاسگزارم
با سلام و خداقوت جانانه به سرکار خانم قمری 
این جشن را به آقای دشتبان و جناب آقای حبیبی دبیر کل محترم جمعیت و آقای غفوری راهنمای زحمتکش جمعیت تبریک عرض میکنم و برایشان پایداری را آرزومندم
پاسخ:
تشکر
سلام وعرض تبریک به مناسبت جشن تولد زیبا خدمت جناب آقای غفوری وآقای دشتبان 
به خانواده بزرگ رستا تبریک میگم بابت حضورپرشورشون درجشنها 
ازمسئول دیجیتال واتاق موزییک بابت حسن انتخاب شایسته موزیک جشن تولددیروز صمیمانه سپاسگزارم
ازمسئول وبلاگ شعبه والفجر خانم قمری عزیزبابت بارگذاری مطالب تشکرمیکنم
پاسخ:
سپاس
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۰۶ همایون سرایی
سلام
عرض ارادت و خدا قوت
جناب آقای علی دشتبان چهارمین سالروز رهایی بر شما مبارک
با سلام وخدا قوت وتبریک خدمت جناب آقای غفوری وآقای دشتبان وآرزوی سلامتی برای همسر آقای دشتبان وهمه مریضها. وتشکر از زحمات خانم قمری عزیز
پاسخ:
سپاسگزارم
عرض سلام وخدا قوت .تولد زیبایی بود پر از نکته وتجربه به آقا ی 
دشتبان وراهنمای خوبشون جناب آقای غفوری تبریک ویژه عرض میکنم
وامیدوارم خداوند همسرشون هر چه زودتر شفای عاجل بفرماید
سلام وعرض تبریک خدمت اقای دشتبان واقای غفوری عزیز
امیدوارم سالیان سال ازاد ورها باشید
برای شما وهمسر عزیزتان ارزوی سلامتی وتندرستی وشادی دارم

پایدار باشید
خانم قمری عزیزم
ممنون وسپاس از تمام زحمتهاتون برای شعبه ی ولفجر
تندرست باشید
پاسخ:
سپاسگزارم خانم اسنادعزیز
با سلام و عرض تبریک .. امیدوارم لحظه هاى شاد زندگیتون بیشتر شه و همسرتون هر چه زودتر سلامتى شون رو بدست ببارند
سلام وعرض خداقوت
تبریک ویژه به راهنمای عزیزم  جناب اقای غفوری 
تبریک هم به اقای دشتبان عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">