جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ق.ظ

صحبت های دانشپذیریوسف دردومین سال رهایی

به نام خالق بی همتا

درروز سه شنبه مورخ 1396/11/24جشن باشکوهی به مناسبت دومین سال رهایی دانشپذیریوسف به راهنمایی جناب آقای غفوری درشعبه ی والفجربرگزارگردید.




اعضای جمعیت طلوع رهایی رستا این روززیبارابه دانشپذیریوسف وخانواده ی محترمشان تبریک عرض میکنند.










برای مشاهده ی تصاویربیشتراینجاکلیک کنید


خلاصه ای ازصحبت های دانشپذیریوسف دراین روز...



از جناب آقای حبیبی به خاطرتاسیس این گروه درمانی تشکرمیکنم .ازراهنمای خوبم آقای غفوری که تمام زحمت هایم دراین دوسال گردن ایشان بوده است تشکرمیکنم.از سرکارخانم آقاسی که شاهد تلاشهایشان برای خانواده ی بنده بوده ام تشکرمیکنم .
اگربخواهم اززمان اعتیادم بگویم همه چیز از افراط شروع شد فردخیلی افراط گری بودم .
خاطره ی بدی از زمان مصرفم دارم که خیلی برایم گران تمام شد٬پدرم به شدت بیمارشده بودوپزشکان میگفتندکه تاچندماه دیگربیشترزنده نیست وبه همین دلیل تصمیم گرفتم ایشان رابه یک سفرزیارتی ببرم درحین سفرایشان حالشان بدشدومن به بیمارستان بردمشان وبه خاطراینکه دفترچه ی بیمه رانیاورده بودم دوباره به منزل بازگشتم وچندین ساعت مشغول مصرف شدم ٬وقتی به بیمارستان بازگشتم پدرم خیلی ناراحت بود زمان مرگ پدرم ده ساعت طول کشیدکه خودم رابه شهرستان برسانم انقدرحالم بدبود که مدام مصرف میکردم.
اعتیادبرایم خیلی سخت بودمخصوصا چندسالی که شیشه مصرف میکردم خیلی از موقعیت هاراازدست دادم شغلم ؛همسرم برای مدتی مراترک کردو...
درابتدافکرمیکردم موادرانمیتوان کنارگذاشت ومن محکوم به این هستم که تاآخرعمرمصرف کنم تااینکه باگروه درمانی آشناشدیم؛اولین روزورودم مصادف بودباتولد آقای عظیمی وقتی دیدم ایشان باآن سن مصرف وموادمصرفی چندسال رهایی دارندجرقه ای درذهنم زده شدوباخودم گفتم اگرایشان توانسته اند پس من هم میتوانم .حضورمرتب درگروه درمانی گرفتن آموزش هاوعملکردن به راهکارهای راهنماباعت شدکه من پایداربمانم ودرآخرهم ازدانشیارعزیزم که واقعادراین مسیر مثل یک بال پروازبرای من بوده است تشکرمیکنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۸
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۰)

۲۸ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۴۳ عباس عظیمی
با سلام و درود
آفرین به آقا یوسف که تونست از مواد کنده بشه و دو سال پایداری رو تجربه کنه ایشون باعث افتخار هستند
۲۸ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۴۵ محسن رضایی
سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای یوسف صحبتی تولد بسیار زیبایی بود و از صحبت های شما واقعا لذت بردم و استفاده کردم 
امیدوارم که همیشه سلامت وپایدار باشی 
و خداقوت عرض میکنم خدمت راهنمایان ارزشمندتان 

سرکار خانم قمری خداقوت عرض میکنم خدمت شما و سپاسگذارم بابت تمام زحماتی برای وبلاگ شعبه والفجر انجام میدهید 
پاسخ:
ممنونم
با سلام وخدا قوت وعرض تبریک مجدد از صحبتهای خانم پاکنژاد وآقای صحبتی استفاده کردم با آرزوی بهترینها
وتشکر از خانم قمری عزیز
پاسخ:
سپاسگزارم
با سلام و عرض ادب خدمت اعضای گروه روز به اون قشنگیرو خدمت اقا یوسف وهمسر گرامیشون خانم پاک نژاد تبریک میگم و براشون بهترینها رو ارزو میکنم وامیدوارم پایدار بمونن چون لایق بهترینها هستن .  
از راهنمای عزیزم خانم قمری تشکر فراوان دارم ..ممنونم
پاسخ:
عزیزمی
اول از همه خداقوت میگم به سرکار خانم قمری بابت زحماتی که برای وبلاگ شعبه میکشند و بعد تبریک میگم به یوسف عزیز و خانم پاکنژاد گوارای وجودتان
پاسخ:
سپاسگزارم
با تشکر از شما
به یوسف عزیز و همسرشان تبریک میگویم و نیز خدمت راهنمایان محترمشان خداقوت و شادباش
واقعا تغییرات در اقا یوسف خیلی خیلی مشهود هست و من افتخار میکنم با ایشان هم گروه هستم
عرض سلام وتبریک خدمت اقای صحبتی وخانم پاکنژاد عزیزاین روز زیبا که ثمره ی تلاش وخدمت شمابود رو تبریک عرض میکنم
تبریک ویژه خدمت اقای غفوری عزیز وخانم اغاسی بزرگوار
خانم قمری عزیزم
خداقوت وسپاس بابت زحمات شما دروبلاگ
پاسخ:
متشکرم
با عرض سلام وخداقوت خدمت تمامی خادمین گرامی
تبریک ویژه به آقای غفوری دوستداشتنی و آقای صحبتی عزیز بابت تولد زیباشون
و یه خدا قوت ویژه هم به سرکار خانم قمری بابت زحماتی که میکشن
پاسخ:
سپاس
۲۹ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۰۰ حسین فراهانی
با سلام
عرض تبریک و شادباش خدمت آقای صحبتی،خانم پاکنژاد و راهنمایان محترمشان.با آرزوی بهترینها برای این بزرگواران
همچنین عرض خداقوت به خانم قمری بابت بروز رسانی مستمر وبلاگ
پاینده باشید
پاسخ:
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">