جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

دومین سال رهایی دانشپذیرپرویز

به نام خالق بی همتا

درروز یکشنبه مورخ1396/11/29جشن باشکوهی به مناسبت دومین سال رهایی دانشپذیرپرویز به راهنمایی جناب آقای حبیبی درشعبه ی والفجر برگزارگردد.



اعضای جمعیت طلوع رهایی این جشن باشکوه رابه دانشپذیرپرویز وخانواده ی محترمشان تبریک عرض میکنند.









برای مشاهده ی تصاویربیشتراینجا کلیک کنید


خلاصه ای ازصحبت های دانشپذیرپرویزدراین روز ...



تشکرمیکنم از عزیزانی که دراین جشن شرکت کرده اند.از راهنمای خوبم جناب آقای حبیبی تشکرمیکنم که واقعا زحمت های زیادی برای بنده وخانواده ام کشیده اند٬بازبانم نمی توانم لطف ایشان راجبران کنم وهمینطور راهنمای خانواده سرکارخانم آقاسی .
از خانواده ی برادرم که طی یک سال تمام برادری رادرحقم تمام کردندتشکرمیکنم.روزهای گذشته روزهای خیلی سختی بود۸
٬ماه بیکاربودم وبه دفترمرکزی می رفتم .گذشته ی من هم گذشته ی خیلی تلخی بوده است٬ اعتیادهمه چیزمن رااز من گرفت از ۳۰سالی که ازخداوندعمرگرفتم ۱۵سالش رااعتیادداشتم .طبق شرایط اعتیادی که داشتم انتخاب های من هم درزندگی برطبق این شرایط بود٬از انتخاب دوست گرفته تا...
به خاطرشرایط خانوادگی ام واینکه خیلی زودواردکارشده بودم خیلی زودهم تصمیم به ازدواج گرفتم ؛درزمان اعتیادم آزارواذیت های زیادی رادرحق همسرم انجام دادم واقعا زحمت های زیادی برای من کشیدند.به خاطراعتیادم دوسال از همسرم جداشدم امازمانی که باجمعیت آشناشدم وبه رهایی رسیدم دوست داشتم که دوباره درکنارهم باشیم وباتحمل سختی های فراوان بالاخره به این مهم رسیدم .
بیشترین روز های خوبی که داشته ام درجمعیت طلوع رهایی بوده است وبزرگترین شانس من درزندگی راهنمایم میباشد.راه رهایی راه سختی هست ترک بادرمان متفاوت است برای درمان باید درست قدم برداشت واصول رارعایت کردودرچهارچوب هاقدم گذاشت .اماانتهای این راه شیرینی وموفقیت میباشد.

دراین روزجناب آقای سرایی معاون محترم شعبه ی والفجربه راهنمایی آقای علی عسگری موفق به دریافت نشان راهنمایی شدند.اعضای شعبه ی والفجر به ایشان وراهنمای گرامیشان برای کسب این موفقیت تبریک عرض میکنند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۳۰
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۳)

سلام و عرض خداقوت به خانم قمری مسئول وبلاگ شعبه والفجر این تولد خیلی زیبا و تاثیرگذار و تبریک میگم به هم کارگروهی خوبم پرویز عزیز ،خانم سلطانی و راهنمایان گرامیشون انشاالله ۱۳ سالگیت پرویز جان
پاسخ:
تشکر
۳۰ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۲۹ همایون سرایی
سلام و عرض ادب وتبریک 
حضور جناب آقای حبیبی و سرکار خانم آقاسی 
وتبریک به آقای پرویز صحبتی خانم راضیه سلطانی و سوگند عزیز
تولدتون بسیار عالی بود پایدارو برقرار باشید
وتشکر میکنم از جناب آقای حبیبی و راهنمای ارزشمندم جناب آقای عسگری
بابت توفیق و افتخار کسب نشان مقدس اهنمایی
همچنین از همه بزرگوارن وخادمین رستا کمال تشکر را دارم
امیدوارم شایسته این نشان باشم و در مسیر خدمت همواره
توفیق رفیقم باشد 

دانشپذیر همایونم  ملتمس دعاتونم


۳۰ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۳۶ خراسانیان
باسلام و عرض تبریک به آقای صحبتی و خانم سلطانی عزیز..همچنین به سوگند کوچولو..
امیدوارم سالیان سال در کنار هم سلامت و شاد باشند..
سلام منم به نوبه خودم تبریک میگم به این خانواده عزیز وبراشون بهترینها رو ارزو میکنم برای من به شخصه خیلی تاثیر گذاربودکاش داشپذیرمم بود  
از راهنمای عزیزم خانم قمری شکر میکنم بابت زحماتشون
۳۰ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۰۱ محسن رضایی
باسلام وعرض خداقوت 
جناب آقای پرویز صحبتی این جشن باشکوه را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض مینمایم و خداقوت عرض میکنم خدمت راهنمایان ارزشمندتان 
واقعا زیبا بود واز صحبتهای شما جدا تحت تاثیر قرار گرفتم 
نکات آموزنده  بسیار خوبی در از صحبتهای شما دریافت کردم 
با عرض سلام و خداقوت به راهنمای عزیزم خانم قمری،انشالله که اقای صحبتی همیشه پایدار باشن و درکنار خانم سلطانی عزیز سالیان سال زندگی خوبی رو داشته باشن،به آقای سرایی هم تبریک میگم بابت گرفتن نشان راهنماییشون،انشالله که همیشه موفق باشن تو مسیرشون
۳۰ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۴۷ مجید کریمی
درود فراوان ... بسیار تاثیر گذار و مفید .
فقط کاش میشد حال و هوای سوگند جان رو کمی عوض کرد . با هدیه ای یا ...
۳۰ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۴۷ خانم مصطفای
باسلام..وخداقوت به جناب اقای حبیبی وخانم اقاسی...وخسته نباشید به راهنمای خوبم خانم قمری...وتبریک ویژه به اقای صحبتی وخانم سلطانی وسوگند عزیز....انشالله همیشه درکنار هم خوب خوش وپایداریباشید......
باعرض سلام وخدا قوت این جشن باشکوه را به جناب آقای حبیبی وسرکارخانم آقاسی عزیزم وهمینطوربه جناب آقای صحبتی وسرکارخانم سلطانی عزیزم وسوگند تازنین تبریک عرضزمیکنمروخیلیرخوشحالم از اینکه این سه عزیز در کنارهم هستند برایشان آرزوی موفقیت وپایداری میکنم.
سلام و عرض ادب جشن بسیار خوبی بود به جناب آقای حبیبی و آقای صحبتی و خانواده محترمشان تبریک عرض میکنم امیدوارم با وجود این گروه درمانی ها هیچ خانواده ای به خاطر اعتیاد از هم نپاشد 
با سلام وخدا قوت وعرض تبریک خدمت آقای صحبتی وخانم سلطانی عزیز انشاءالله تولد 13 سالگی وتبریک خدمت آقای سرایی وتشکر از خانم قمری عزیز
پاسخ:
سپاس
باسلام جشن بسیار زیبا و باشکوهی بود به آقای صحبتی وخانم سلطانی تبریک عرض میکنم
وهمچنین به راهنمایان این دو عزیز تبریک ویژه عرض مینمایم وانشاالله در کنار هم زندگی خوشی داشته باشند
با سلام 

مبارک باد این جشن بر خانواده جناب آقای پرویز صحبتی و راهنمایان خوبشان همواره موفق باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">