جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

به نام خالق بی همتا

درروز یکشنبه مورخ 1396/12/06جشن باشکوهی به مناسبت دومین سال رهایی دانشپذیرایمان به راهنمایی آقای مصطفی عظیمی درشعبه ی والفجر برگزارگردید.





اعضای جمعیت طلوع رهایی رستااین جشن زیبارابه دانشپذیرایمان وخانواده ی محترمشان تبریک عرض میکنند.





برای مشاهده ی تصاویربیشتراینجاکلیک کنید

خلاصه ای از صحبت های دانشپذیرایمان دراین روز...



من به وسیله ی یک اعلامیه تبلیغاتی از جمعیت وارداین گروه درمانی شدم ٬تمام کسانی که به بنده ودیگران خدمت میکنندمشخص هستندولی من نمی دانم کسی که آن برگه ی تبلیغاتی راچسباندچه کسی بودواگر بدانم که آن فردچه کسی هست دستش رامیبوسم .
از آقای عظیمی راهنمای خوبم تشکرمیکنم برای من زحمت زیادی کشیده اندیادم هست درمقطع سه ماه رهایی بودم وجشن رهایی ام ٬باخودم گفتم اگرمقداری موادمصرف کنم کسی متوجه نمیشودوآن روزاز من کیت گرفته شدوکیتم مثبت درآمدوجشن رهایی من به هم خورد .گذشت وجرقه ای درذهنم زده شدوبه جایی رسیدم که باخودم گفتم دیگربس است تاکجامی خواهم پیش بروم.
فردمصرف کننده به واسطه ی اعتیادش پیش دیگران اعتبارخودراازدست میدهدیادم هست که منزل هرکدام از اقوام که میرفتم از ترس اینکه وسایلشان رابرندارم همه چیز راقایم میکردند ولی من هرگزبه خاطرتهیه ی پول مواددزدی نکرده بودم.
از جناب آقای حبیبی وراهنمای خانواده خانم موسوی گرامی تشکرمیکنم .
از مادرم واقعا تشکرمیکنم خیلی کمکم کرد٬ایشان یک مدت به تنهایی به جمعیت می آمدندوآنقدرتغییر کرده بودواخلاقش بامن خوب شده بودکه من مشتاق شدم  بدانم به کجامی رودوآمدم وخداراشکرمی کنم که باجمعیت آشناشدم .همیشه به حرف راهنمایم گوش داده ام وباایشان درتماس بوده ام .
حرفی که میخواهم بزنم به تمام دانشیارانی هست که فکرمیکننددانشپذیرشان بادیگردانشپذیران فرق میکندودرمان نمیشود٬فکرنمیکنم حال خرابتراز خودم درجمعیت دیده باشم من به خاطرحال خرابم شش ماه ممنوع المشارکت بودم ولی توانستم موفق شوم وزحمات مادرم به ثمرنشست.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۴)

باعرض سلام وخدا قوت به تمام رستاییان عزیز تبریک ویژه به جناب آقای حبیبی که مسبب این شادیها هستندوهمچنین جناب آقای عظیمی وسرکارخانم موسوی عزیز،خانم جمالی عزیز وآقای کریمی شیرینی این تولدزیبا گوارای وجودتان باد *تولدتان مبارک*
سلام وعرض ادب 
این تولد باشکوه وزیبا رو به اقای کریمی وسر کار خانم جمالی 
وراهنمایشان جناب اقای عظیمی وسر کار خانم موسوی تبریک عرض میکنم 
در پایان به تمام خادمین شعبه والفجر بابت برگزاری این تولد خداقوت میگم 

با سلام و خدا قوت خدمت خانواده عزیزرستا 
وهمچنین عزیزان شعبه والفجر 
اروزی سلامتی و پایداری را دارم .
با سلام . این جشن زیبا رو ابتدا به جناب آقای حبیبی تبریک عرض میکنم 
وبه جناب آقای عظیمی وسرکار خانم موسوی تبریک ویژه عرض میکنم 
وبه آقای کریمی وراهنمای عزیزو خوبم سرکار خانم جمالی عزیز تبریک
عرض میکنم وامیدوارم همیشه پایدار و موفق باشند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">