جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ق.ظ

جمعیت طلوع رهایی رستا (راهی بی پایان)

به نام خالق یگانه ومهربان

درروز یکشنبه مورخ 1396/04/11کارگاه آموزشی باموضوع جمعیت طلوع رهایی به دبیری آقای حامدمتقی وآموزشگری سرکارخانم موسوی درشعبه ی والفجر برگزارشد.




اولین کارگاه آموزشی درپنجمین سال تاسیس جمعیت طلوع رهایی درشعبه ی والفجر....


همه ی ما دربدو ورود به جمعیت نقاط اشتراک زیادی داشتیم و در ابتدا همه برای رفع مشکل اعتیاد به گروه درمانی آمدیم .تمام هدف ما دانشیارها قطع مواد دانشپذیرمان بودو دانشپذیرها برای قطع مواد خودشان آمده بودند. در ابتدا حواسمان نبود که گروه درمانی چه هدفی دارد و ما چه چیزهایی را میتوانیم از گروه دریافت کنیم ولی به مرور که آمدیم از ما خواستند که انگشت اشاره را از روی دانشپذیرانتان برداریدو به خودتان و نقاط قوت و ضعف هایتان بپردازید .
 وقتی واردگروه شدیم فهمیدیم درمان یعنی ریشه یابی قطع مواد پایان راه نیست بلکه آغاز راه است ، مصرف مواد قسمت کوچکی از مشکل ماست بلکه مشکلات بزرگتری داریم که به واسطه ی آنهااعتیاد وارد زندگی ما شده است ، این که تاالان انجام میداده ایم زیست بوده است معنای زندگی چیز دیگری است .
با واژه هایی آشنا شدیم که در زندگیمان از یاد رفته بود یا اینکه کمرنگ شده بود ، واژه هایی مثل خدمت و کمک به همنوع ، ما مشاهده کردیم که افرادی درگروه بدون هیچ چشمداشت خدمت میکنند و جمعیت با وجود خدمت برپاست و وجود این افراد مطرح نیست بلکه اگر کسی برود کس دیگری هست که جایگزین او شود و قطار خدمت در حرکت است مهم خدمت کردن میباشد هرکس که خدمت نکند خودش از رشد عقب میماند .
 این مسیر و راه است که مهم و ارزشمند است راه مقدس هست نام مهم نیست ، امیدوارم بامدیریت خوب آقای حبیبی وبا رعایت اصول این راه بانام جمعیت طلوع رهایی باقی بماندوماندگارشود برای همیشه که انشاا...همیشه برجاست و نامش باقی میباشد .





من باید در این گروه بازیگر شوم و ما وقتی نتیجه میگیریم که فقط به فکر مشکل خودمان نباشیم بلکه بازیگر شویم ، باید نسبت به جمعیت احساس مالکیت داشته باشیم جمعیت رامال خودمان بدانیم .بعضی ها فکر میکنندباید گوشه ای از این کاررابگیرنندوبعضی ها فقط می آیندومیروندبایدآنقدر متعصب باشیم که از عهده مسئولیتی که میگیریم برآییم ، اگر اینطور نباشد بعد از مدتی بی انگیزه و سرد میشویم و همیشه جمعیت برایمان کسل کننده میشود ، ولی اگر جمعیت جزیی بزرگی از زندگیمان باشد بودن در آن برایمان لذت بخش خواهد بود.
من جمعیت راجزعی از زندگی خودم میدانم بخش مهمی اززندگی، چون این حس دو طرفه است و اینکه ما دنیای بیرون را حقیقی میبینیم و اینجا را مجازی ، در صورتیکه اینجا دنیای واقعی است و دنیای بیرون روز به روز از زیبایی ها فاصله گرفته و به سمت مدرن بودن و جنگ و خونریزی پیش میرود.
ما در اینجا معنی واقعی زندگی که هم دنیوی است و هم معنوی را درک می کنیم ، هم به خودمان اهمیت میدهیم و هم به دیگر همنوعان ،آیاکاری کرده ایم درزندگی که زیست نباشد زندگی باشد .پس از خودمان توقع بیشتری داشته باشیم و قانع نباشیم و دائم در تلاش برای رشد باشیم ، اهداف بزرگ داشته باشیم و خودمان را باورکنیم.
برای تولد امسال جمعیت خیلی خوشحالم واین خوشحالی تاروز جشن ادامه دارد اگر برای شماهم همین طور است وبااشتیاق منتظرآن روز هستیدپس عشق به جمعیت دارید.




 امروز اولین کارگاه درسال پنجم هست آیابه فکراین هستیم که شعبه تغییرکندورونقی به این خانه دهیم اگر اینطورباشد هم جمعیت رشد میکندوهم خودمان .وقتی یک تازه واردورودپیدامیکنداین به این معنی است که شخص جدیدی واردشده تاگوشه ای از کاررابگیرد هرکدام از مامی توانیم نقش مهمی ایفاکنیم .ماداریم خلاف جریان آب شنامیکنیم وتلاش میکنیم که به یک نفرکه اصلا نمیشناسیمش کمک کنیم اگر بی تفاوت باشیم آب مارامیبرد روزمرگی وبی تفاوتی نسبت به دیگران مارامی بردزندگی فقط مادیات نیست امیدوارم جمعیت طلوع رهایی جهانی شود و در جهان مصرف کننده ای نباشد.

درپایان تشکرمیکنیم از سرکارخانم موسوی بابت آموزشگریشان خداقوت ...

حضورجناب آقای مصطفی عظیمی مسئول محترم شعب درشعبه ی والفجر



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۲
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۴)

خداقوت جانانه عرض میکنم خدمت مدیر وبلاگ که با زحمات شما این اطلاعات را در اختیار اعضا قرار می دهید .
برایتان از خالق یگانه بهترین ها را آرزومندم
پاسخ:
سپاسگزارم
با سلام 
خدا قوت به همه عزیزان ٬ ممنون سرکارخانم قمری از زحماتتان 
ان شاالله به هدفهای متعالیتری برسیم برای پویایی جمعیتمان با کمک هم 
عرض سلام وخداقوت دارم
شروع پنجمین سال فعالییت پرشور کارگاه آموزشی رو که با آموزشگری سرکارخانم موسوی  ودبیری آقای متقی برگزارشد روبه دبیرکل جعییت موسسین و مسئولین شعبه والفجر تبریک  میگم وبرای ***جمعییت طلوع رهایی رستا***بهترینها رو آرزومندم
خانم قمری عزیز مسئول وبلاگ والفجر خداقوت



۱۲ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۴ محمد حسنى
با عرض سلام وخدا قوت به خانم قمرى بابت وبلاگ شعبه ولفجر 
در ضمن کارگاه اموزشى پر شورى بود و به این نتیجه رسیدم که جمیت جزى از من ومن هم جزى از جمعیت هستم وبراى رشد خودم وپویاى جمعیت باید خدمت کنم
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۰:۳۵ ب.بایرامی
با عرض سلام و خداقوت خدمت خانم قمری عزیز بابت وبلاگ شعبه ولفجر.  امیدوارم موفق و پیروز باشید.  خانم موسوی عزیزم کارگاه بسیار خوبی بود .خدا قوت 
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۱ فریبا سلطانی
باسلام ودرود خدمت عزیزان شعبه والفجر 
خانم قمری عزیزم خداقوت ممنون از زحمات شما 
خانم موسوی عزیز خداقوت 
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۳ هادی چهاردولی
سلام وخسته نباشید به خانوم قمری
بابت وبلاگ شعبه ولفجر
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۴ سمیه زمانی
سلام و خداقوت
مطالب عالی بود نشد از کارگاه استفاده کنم ولی مطالب رو به کمک دوستان وبلاگ نویس استفاده کردم
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۷ لیلا شریفی
سلام و خدا قوت خدمت سرکار خانم قمری 
مطالب عالی بود امیدوارم روز به روز به اهداف مقدستان نزدیکتر شوید
پاسخ:
ممنونم وتشکر میکنم از شمابرای همکاری درتهیه ی این مطالب
۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۴ جواد گرامی
سلام خدا قوت تشکر از مطا لب که وقت گذاشتین 
۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۲ عباس عظیمی
با سلام و درود
راه آزادی و رهایی از بند وابستگیها و تعلقلات راهیست که از دیر باز بشر در پی آن بوده و خواهد بود و لذا این راه راهیست بی پایان و درود بر همت اعضاء طلوع که با رهاشدن از قید اعتیاد در این راه مقدس قرار گرفتند
۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۳:۴۶ مهدی رحمانیان
سلام
خدا قوت سرکار خانم قمری.
با عرض سلام و خدا قوت خدمت اعضا . و تبریک ب خانوم قمری بابت وبلاگ و تشکر از خانوم موسوی عزیز بابت اموزشگری عالیشان 
باسلام،خداقوت خدمت سرکارخانم موسوی،وخداقوت وتشکرخدمت خانم قمری عزیزبابت مطالب جمع آوری شده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">