جمعیت طلوع رهایی رستــا شعبه والفجر

ترک و درمان اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن
مشخصات بلاگ
جمعیت طلوع رهایی رستــا                               شعبه والفجر

شناخت جمعیت طلوع رهایی:
جمعیت طلوع رهایی گروه خودیاری است که اساس کارآن یاری رساندن به افراد خواهان رهایی وخانواده ی آنان -پیشگیری از اعتیاد -مشاوره وراهنمایی رسیدن به قطع موادمصرفی -کسب آموزش وآگاهی برای ادامه ی مسیر-پیشگیری ازعودمجددواشتغال زایی می باشد.
راهنمایان وخادمین این گروه خودیاری از بین دانشپذیران ودانشیارانی بوده که خوددرگذشته تاریکی های اعتیادراتجربه نموده وباکسب دانستنی های لازم موفق شده اندکه به سمت روشنایی گام برداشته وادامه ی مسیر دهند .
جمعیت طلوع رهایی باایمان وتوکل به قدرت خداوند یگانه راه خودراآغاز نموده ودراین راه حس نوع دوستی وخدمت به همنوع راسرلوحه ی کارخودقرارداده است .

به نام خالق یگانه ومهربان

درروزسه شنبه مورخ 1396/04/13جشن باشکوه دومین سالروز رهایی دانشپذیرحجت به راهنمایی جناب آقای غفوری درشعبه ی والفجر برگزارشد.




اعضای شعبه ی والفجر این روززیبا رابه دانشپذیرحجت وراهنمای ایشان آقای غفوری تبریک عرض می نمایند...





























واما خلاصه ای از صحبت های دانشپذیر حجت دردومین سال رهایی اش .....



درابتداتشکرمیکنم ازدبیرکل جمعیت طلوع رهایی رستا جناب آقای حبیبی که برای جمعیت خیلی زحمت می کشند ونمیشودبازبان ازایشان تشکرکردایشان انسانی دلسوز؛ مهربان ومانندیک برادربزرگتربالای سرهمه ماهستندآقای حبیبی راخیلی دوست دارم وبرایشان آرزوی بهترین هارامی کنم .
درادامه تشکرمیکنم ازراهنمای خوبم جناب آقای غفوری خیلی دوستشان دارم ؛ازکارگروهمان تشکرمیکنم ماکارگروه خیلی خوبی داریم باعشق وبه فکرهمدردوهیچ جامثل آنهاپیدانیکنم.

من درزمان مجردی اعتیادنداشتم اعتیادمن درزمان متأهلی ودانشجویی شروع شدوقتی برای اولین باربچه های دانشگاه مراباترامادول آشناکردندومن این قرص راتهیه کردم وخوردم وتاسه روزنعشه بودم.
کم کم مصرفم ادامه دارشدوبه مصرف تریاک وشیره روی آوردم ؛هرویین راکم وبیش مصرف کرده بودم تااینکه هفت هشت سال گذشت وزندگی من داشت ازهم می پاشیدهمسرم رفته بود وبرای برگشت ایشان ازدایی خودم کمک گرفتم اوهم باهمسرم صحبت کردوبایک شرط که دایی ام برایم گذاشت همسرم بازگشت .

ایشان  من راباجمعیت آشناکرداوایل به خاطربسته شدن دهان اطرافیانم می آمدم .باگروه درمانی های دیگرآشنابودم وچندجلسه ای هم درکلاس هایشان شرکت کرده بودم امابه دلم نمی نشست .اینجاخانم هاوآقایان باهم آموزش میدیدندمثل یک دانشگاه ودرس می آموختند.
دانشیاران ودانشپذیران بدانندبرای چه اینجاهستند هدف داشته باشندوبرای خودهدف تایین کنندبرای رسیدن به موفقیت باید به اهدافتان پایبندباشید.به جزقطع موادروی اعتیادهای پنداری خودکارکرده وبرطرفشان کنید.

من برای خودم هدف گذاشته ام که هرطورشده جمعیت رابیایم .خداراشکرمیکنم بابت این روزها .



عواملی که باعث موفقیت مادرمسیردرمان می شود:

۱-ایمان به راهنما:روی حرف راهنما نه نیاوریم وبهانه گیری نکنیم .
۲-عشق وایمان قلبی به خودت وراهی که میروی ؛باید باعشق بیایی
۳- کارکرداصولی :یعنی روی اصول کارکنی کارکردروی ۱۳کلیدرهایی وانجام سنجش روی خودمان .
۴-حضورمستمردرکارگاه های آموزشی .

دانشپذیران عزیزقدردانشیارانشان رابداننددانشیارمن نمی آیدوتنهایی آمدن خیلی سخت هست اگردانشیاران ده درصد آموزش هایی که گرفته اندراعملی کنندبرای ماکافی هست .
درآخرتشکرمیکنم ازجناب آقای عظیمی راهنمای قبلی من واز همه یپیشکسوتان خیلی چیزهاازآنهایادگرفته ام .سپاسگزارم وممنون که به صحبت های بنده گوش دادید.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۴
وبلاگ شعبه والفجر

نظرات  (۱۵)

با درود به مدیر وبلاگ
درود به شمایی که با این دقت و ظرافت به این موضوع پرداخته اید . خداقوت

حجت عزیز تولدت مبارک
برات بهترین ها را از خالق یگانه خواستارم

پاسخ:
سپاسگزارم
با درود خدمت تمام دوستان 
جناب آقای غفوری عزیز تولد دومین سال رهایی آقای رجبی را به شما و تمام دوستان عزیز تبریک میگویم و امید وارم هر روز شاهد رشد و پویایی شعبه والفجر باشیم تا اینشالا هرروز در این شعبه شاهد تولد ها باشیم با تشکر
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۰ خراسانیان
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی اعضای محترم و خادمین شعبه والفجر
و تبریکات صمیمانه به اقای حجت رجبی..
با امید به پایداری و سلامتی این عزیز و همه عزیزان زحمت کش..
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۷ محمدحسین جمع دار
قطعا، اراده و عزم حجت عزیز،  همیشه برام درس بوده.  به ایشان تبریک میکنم و طول عمر و رهایی یکسان رو برای ایشان آرزومندم،  سپاس از اطلاع رسانی 
با سلام و خدا قوت 
این جشن زیبا رو خدمت اقای غفوری و اقای رجبی تبریک عرض میکنم و به خادمین شعبه والفجر که اینقدر زیبا تزئینات رو انجام دادند خدا قوت میگم.
عرض سلام وتبریک وخداقوت دارم خدمت دبیرکل*** جمعییت طلوع رهایی رستا***جناب آقای احسان حبیبی وکمال تشکر دارم ازایشون برای زحمات بیشمارشون
به راهنمای دلسوز ؛جناب آقای غفوری این جشن تولد روتبریک میگم
به آقای رجبی وکارگروه محترمشون این تولد رو تبریک میگم که صمیمی وعاشق رهایشون هستن
صحبتهای آقای رجبی درتولدشون هرچند کوتاه اما بسیار پرمحتوا وتاثیرگذار بود
به مسئول وبلاگ ؛خانم قمری هم عرض خداقوت دارم
براتون بهترینها رو آرزومندم



۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۱ داودعباسی
باعرض سلام وخداقوت
این جشن تولدزیبارا خدمت راهنمای خوبم جناب آقای غفوری
وهمکارگروهی عزیزم آقای حجت رجبی تبریک عرض میکنم
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۲ وحید محمد طاهری
باسلام
این جشن زیبا رو به آقای رجبی و راهنمای عزیزشون و تمامی اعضا تبریک عرض میکنم 
همچنین تشکر میکنم از مدیر وبلاگ بابت زحمات و تلاششون .موفق باشید

ضمن عرض سلام وخداقوت
تولد اقاى رجبى را به ایشان واقاى غفورى تبریک عرض مینمایم
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۴ سعید قریب
باتقدیم احترام
خداقوت و تشکر از شما و خادمین عزیز شعبه که با زیبایی تمام پذیرای این جشن شدند.
امیدوارم هر روز شاهد رشد و ارتقاء شما باشیم
۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۴:۰۱ همایون سرایی
سلام
تولد بسیار زیبایی بود 
و مثل همیشه خوشحال بودم از اینکه در جمعتون افتخار حضور داشتم
جناب اقای حجت رجبی دومین سال رهایی بر شما پر شگون باد
باسلام،خدمت آقای رجبی وراهنمای بزرگوارشان عرض تبریک دارم،اولین روزورودمابه جمعیت جشن رهایی ایشان بود،دومین بهارزندگی رابه همسرعزیزشان تبریک میگویم
با سلام 
مبارک باد این تولد بر آقای رجبی و راهنمای خوبشان جناب آقای غفوری و دراین سال جدید جمعیت این تولد پر شگون باد 
۱۶ تیر ۹۶ ، ۲۲:۱۵ عباس عظیمی
با سلام و درود
تبریک خدمت آقای غفوری و حجت عزیز
قطعا تلاش فراوانی کردی تا به این جایگاه رسیدی 
امیدوارم در سال سوم با گرفتن رهجو و خدمت بیشتر شکوفایی و رشد روز افزون داشته باشی
درود بیکران بر انسانهای آزاده
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۱ حجت اله رجبی
با سلام و درود
 خدا قوت و تشکر میکنم از مدیر محترم وبلاگ سرکار خانم مری و تشکر میکنم از خادمین عزیز شعبه
والفجر انشالله بتوانم در جشن ها و شادی هایتان جبران کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">